De Thuisapotheek

Discussie in 'De lounge' gestart door Roozjuh, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik krijg regelmatig een mail met uitnodiging voor het aanmelden bij De Thuisapotheek. Schijnt geheel gratis te zijn maar daar heb ik zo mijn twijfels over

Ik gebruik elke dag medicijnen en vecht altijd met het herhaal recept. ze hebben mn naam verkeerd, dokter heeft nog niet getekend, niet op voorraad, bestelling niet goed door gekomen, gegevens kwijt, medicijnen kwijt... en ga zo maar door. er is werkelijk ALTIJD wel wat als ik nieuwe medicijnen wil komen ophalen.

Dus De Thuisapotheek via internet leek me wel een mooie oplossing en hoef ik niet meer te denken of ik wel optijd ben om herhalings recept te halen.

Ervaringen? Addertjes onder het gras? écht gratis? Voordelen? Nadelen?

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dankje voor de link! ben nu aan het kijken

4. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    ik gebruik het ook, en vind het erg handig, alleen ze willen wel eens te snel achter elkaar versturen, maar dan kan je gewoon mailen dat je nog niks nodig hebt, wel is het een probleem als je met spoed een ander resept nodig hebt, want dan moethet weer bij een apotheek in je buurt

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik heb net uitzending van Radar gekeken en er zit inderdaad een raar visluchtje aan naar mijn idee. De man van ThuisApotheek weet vaak geen antwoord te geven, waarom en hoe zij beschikken over persoonlijke gegevens van patienten. Wat overigens tegen de wet is.

Ze schijnen zich voor te doen als je eigen apotheek. Lijkt meer op een call center. Ze vertellen in de uitzending over dat Radar naar uitzendbureau is gegaan die personeel zoekt voor ThuisApotheek in de call center. En het schijnt dat ze een target hebben. Natuurlijk ontkent De Thuisapotheek dat. Maar tis raar dat ze targets krijgen om patienten/clienten te zoeken en aan te laten melden bij het bedrijf.

6. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    mijn moeder had dit ook aangesmeerd gekregen, en mijn huisarts heeft toen mijn moeder gebeld dat hij het niet wou hebben, omdat ze niet altijd correct aan de huisarts doorgeven wat ze waneer versturen enzo, mijn huisarts heeft toen voor mijn moeder geregeld dat het nu gewoon via haar eigen apotheek gaat, het wordt nu ook thuisbezorgt, mooi optijd. werkt perfect en zo is de huisarts ook van alles goed op de hoogte.

7. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

bij mijn apotheek wordt hiervoor gewaarschuwd dat je daar niet zomaar mee in zee moet gaan. Ik ben er ook voor benaderd maar heb gezegd dat ik nog jong genoeg ben om zelf mn medicijnen te halen. Nu zag ik gisteren bij de apotheek daar een brief hangen dat de thuisapotheek geen gegevens mag opvragen bij de apotheek en dat je dus zelf moet zorgdragen voor overdragen van de gegevens. Ook artsen schijnen niet snel aan hun een recept te sturen. Wat er precies allemaal in de brief stond weet ik niet meer maar klonk niet super positief.

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik zit er al een tijdje bij en ben zeer tevrede. voorraad wordt netjes bijgehouden en dit is wel fijn omdat ik voorheen vaak mijn medicijnen vergat en hier pas achter kwam al sik het vrijdagavond nam. zat dan weekend zonder of moest noodrecept aanvragen.

pakketje wordt thuisbezorgt en als je belt dan wordt alles meteen geregeld door hun.

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zowel positieve als negatieve reacties hier. ik ben zelf ook jong genoeg om mn medicijnen nog zelf op te halen. maar bij mijn apotheek gaat gewoon altijd wel iets fout waardoor het weer langer duurt, soms wel 3dagen langer

Deel Deze Pagina