weet niet waar ik het anders moet neerzetten maar wil het graag even delen met jullie! Ik ben zo enthousiast nu. Krijg net een berichtje dat een hele goede vriendin van me aan het bevallen is. Het is net begonnen. Ik vind het zo spannend. Ik wilde thuis bevallen en ben uiteindelijk in het ziekenhuis gekomen. ik heb een rot bevalling gehad. Misschien dat ik het ook daarom zo spannend vind .ik wil zo graag dat ze een fijne bevalling krijgt en wel thuis (dat wil ze heel graag) Ik weet nog niet wat het word (zij ook nog niet) ik ben zo nieuwsgierig naar hun kleine wonder. Ik heb er zon zin in lekker te keuvelen met onze baby's
Ja, spannend he!!! Een vriendin van ons is begin juli bevallen en ik vond dat ook zo spannend. Erg leuk hoor. Vooral omdat ze vrij dicht bij elkaar qua leeftijd zitten.
Spannend hoor! Een vriendin van mij is in november uitgerekend en ik in februari, zit ook maar kort tijd tussen en ik heb er ook al heel veel zin in. En een vriendin van mij die ik via een forum heb leren kennen (toen waren we allebei nog niet zwanger), is een week eerder uitgerekend. Ook al zo leuk!
super leuk allemaal! merk ook dat ik het nu spannender vind als toen vriendinnnen gingen bevallen voor ik Emma had of uberhaupt zwanger was! Leef veel meer mee. Nu ik weet hoe het is @romy wie weet bevallen jullie wel op dezelfde dag! zou helemaal leuk zijn haha!!!
hihihi had even geduurd. Ik was helemaal ongeduldig aan het worden. Gelukkig belde de vader toen. Het is een mooie gezonde dochter geworden. Quinty heet ze. Ze is vrijdagavond geboren. We zijn gister op kraambezoek geweest. Wat een mooie meid! En zo klein. Kan me nu al niet meer indenken dat Emma zo klein was, en ze is nog maar 9 week! hahaha.