Kreeg net op msn te horen dat een vriendin van mij bevallen is ze was iets over de 37 weken heen. de kleine maakt het goed en mama ook ze liggen nu nog in het ziekenhuis en mogen als het goed is vanmiddag naar huis toe. de kleine heet louis en is vanmorgen om 04.38 geboren en hij weegt 3850 gram en is 51 cm een beste flinke jonge. ben zo blij voor ze ze hebben hiervoor 3x een mk gehad en met 3 maanden en kan echt niet zeggen hoe mega blij ik voor ze ben.
Leuk hoor,en zeker gegund na die miskramen!! gezellig is dat he, samen zwangeren?? een vriendin van mij is 6 weken verder dan ik, en een andere vriendin is 20 weken vroeger dan ik...ook wel Leuk hoor, kan je toch van alles delen met elkaar vind ik. groetjes!!
gefeliciteerd en idd nu jij nog (tipje leg je benen in de wasbak,klinkt raar maar heeft bij mij ook geholpen succes) mijn vriendin is afgelopen zaterdag bevallen dit ging niet helemaal zo als het moest de kleine bleef met haar schoudertjes in het geboorte kanaal hangen hoofje was al geboren maar rest van het lijfje wilde niet volgen omdat haar schoudertjes te breed waren na flink gevroed van de vroedvrouw kwam ze toch ter wereld maar bewusteloos dus met spoed naar het ziekenhuis nu zijn ze weer thuis en gaat alles goed maar welke schade de kleine heeft opgelopen door de buiten bewustzijn dat moeten ze nog afwachten bbrrrrr je ziet gaat niet altijd goed hopelijk valt het allemaal reuze mee