Hoi meiden! Pfff vanochtend de 2e valse start van bevalling gehad! Vanochtend om 5 uur werd ik wakker van zware menstruatiepijn die overging in onregelmatige weeen! Waren geen harde buiken maar echte weeen, eveneens een deel van de slijmprop verloren! Maar vanaf 8.00 alles stil! Ben er een beetje gefrustreerd over, was overtuigd dat het begonnen was! Wie heeft dit ook of gehad? Zegt het iets over de bevalling of kan ik nu gerust nog 2 weken rondlopen? Alvast bedankt voor jullie ervaring!
ik heb dat ook gehad... op ma-di nacht 1a2 uur lang onregelmatige weeen, nacht erna ook. Toen 1 nacht niets, toen do middag weeen die eind van de dag elke 6 min kwamen, dus dacht dit gaat doorzetten. weeen bleven wel maar zakten in qua freq en 's avonds maar elke 10-15 min. Geprobeerd wat uurtjes te slapen. Hele dag weeen, freq varierend van elke 15 tot elke 6 min. Vrijdagavond braken vliezen en kwamen ze elke 2.5-3 min ineens. Zaterdagochtend bevallen. Zou als tip willen geven; probeer zo lang mogelijk te denken:'ik ben niet aan het bevallen, dit is gewoon voorwerk'. Heeft mij heel erg geholpen om bv ook die do-vr wel wat te kunnen slapen. veel succes!!
Ja dat probeer ik me nu ook maarvoor te houden!! Ik denk maar zo er is in ieder geval 'iets' bezig! Maar het is toch wel iets frustrerend!
Het heeft hier toch doorgezet later op de dag!! Na een vlotte bevalling om 00.25 bevallen van een 3e zoon! Valse start kan dus toch beteken dat he vlak voor de bevalling zit!