Vriendin Claimt?

Discussion in 'De lounge' started by tweemeisjes, Aug 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jeetje dat is erg lastig maar erg herkenbaar
    ik heb het hier ook met een vriendin en die word gewoon echt boos als ik eens nee zeg
    ze heeft wel een zoon en neem aan ook druk maar voor haar geld dat niet
    ze woont op de camping en is zo klaar en dan verveeld ze der eigen kapot
    ik heb een druk huishouden heb wel aan gesproken en gezegt dat ik ook meer te doen heb dan alleen bij haar te zijn en met haar bezig te zijn..
    ik denk dat je gewoon eerlijk moet zijn want fijn is het niet..
    succes hoor..

2. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Ik zou ook eerlijk zijn, voordat je op een gegeven moment echt even heel erg druk bent, je frustratie is opgelopen en 't eruit knalt...
    Ik zou proberen vriendelijk edoch dringend te vertellen dat ik me geclaimd voelde. Of vragen waaróm ze je blijft benaderen, terwijl ze er toch ook vanuit kan gaan dat je gewoon even geen tijd of geen zin hebt...

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Eerlijk zijn. Het is misschien moeilijk, maar je kan het ook heel aardig en voorzichtig doen. Als je het zo door laat gaan, ga jij je misschien straks nog meer storen en dan krijg je misschien ruzie.

4. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Heb je al een gesprek gehad daarover met je vriendin?
    Ik ben wel benieuwd hoe het is afgelopen..

5. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Ik haar gisteren aan de telefoon maar hing te overgeven boven de wc! buikgriepje.
    ze zei nog dat ze offline wat had gestuurd voor het shoppen omdat ze te laat zou zijn, ik zei dat we nog eens moeten praten, volgt nog! omdat ik niet ok in orde ben! haha.
    ik ga es met d'r praten, want dit is gekkenwerk.. én ik word er zelf gek van van dat gemaal!

Share This Page