ja nou na de eerste keer .. wou ik al geen antwoord geven ..maar mijn man zei dat ze het misschien vergeten waren om ff thnx te zeggen ..en na de 2 de x met die fotoshoot onder op de foto staat al logo van de fotograaf dus ik kan al zo sneaky doen maar ze kan ook googlen en zo erachter komen dacht ik.. maar nu ga ik voortaan helemaal geen antwoord geven.
Dit had in met een meisje in me facebook. Zag haar soms. Toen heb ik iets in me status gezet in de trant van: wat kunnen sommige mensen naaapers zijn zeg! En toen kreeg ik een reactie op msn of dat over haar ging. Toen zei ik, nee hoor gaat over een collega. Maar hoezo dan? Zei ze: nou omdat ik ook dat en dat hetzelfde heb. En toen zei ik ja, nu je het zegt hahaha. Maar nee hoor ging niet over jou. Maar het kwartje was wel gevallen
Pffff vreselijk is dat. Ik had dat vroeger met een vriendin. Ik kocht bepaalde kleding, zij ineens ook. Echt met vanalles.... En ook met hobby, ik deed al heel lang iets, heb haar er NOOIT over gehoord, en ineens deed zij het ook.... Dus toen vroeg ik ook sinds wanneer doe je dat dan? Zei ze oohh dat doe ik al heel lang (was echt niet waar!). Toen had ik het zo gehad, zat echt te janken... kan je denken van pff wat maakt het uit, maar op een gegeven moment was ik het ZO zat!! Toen heb ik ook gewoon besloten om bepaalde dingen niet meer te zeggen of te laten zien en toen ging het wel beter. Ze was ook gewoon onzeker.... Maar weet precies hoe het is...