Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heerlijk om zwanger te zijn. Het is ook al goed te zien, ik heb echt een buik. Ik voel me soms ook gruwelijk opgeblazen, dus ik denk dat het ook een deel aan m`n darmen ligt. Maar er is niks leuker om te showen dat je zwanger bent. Maar als je de hele tijd commentaar krijgt dat je wel heel dik bent , of ze denken dat je veel verder bent ,etc. voelt dat toch wel een beetje als een domper. Net of er iets verkeerd is of zo. Ik weet het, je moet je er niets van aan trekken. Laat ze allemaal maar kletsen, iedereen denkt het toch beter te weten! Sorry, dat zat even dwars. Zo, dat lucht op. Nu ga ik lekker , samen met m`n heerlijke buik, relaxen op de bank.
Gewoon lekker genieten van die buik! In de ogen van een ander is het toch nooit goed. Tijdens mijn zwanger schap van Maricha had ik al een behoorlijke buik met 12 wkn om maar te zwijgen over 16 wkn en toen kreeg ik ook steeds commentaar! nu tijdens deze zwangerschap is ie een heel stuk minder aanwezig en nu is het weer niet goed want nu "zeurt" iedereen of de gyn zich niet heeft vergist in de duur van de zwangerschap omdat mijn buik nog zo klein is... kortom: tis nooit goed.... liefs,
Idd niks van aantrekken, ik hoor ook al vanaf 10 weken of ik geen 2-ling krijg, en dat hoor ik nu nog ik ben trots op mijn buik, en geniet er lekker van
hoi Ja, dit is heel erg herkenbaar, ik heb ook alleen maar commentaar gehad over de grote van mijn buik. Ik vond het ook heel erg irritant. Mensen zeggen dan van nou nou dat wordt een flinke, of weer je zeker dat het er geen twee zijn? Ik gaf altijd als antwoord terug: Wat is dan een standaard maat voor iemand van ... weken? meestal hadden ze daar niet zoveel op terug. Ik ben zelf maar 1.60 en daardoor zie je het gewoon eerder omdat mijn bovenlichaam een stuk korter is (dit zei de verloskundige tegen me) Nu blijkt ook dat ik veel vruchtwater heb en dat de baby inderdaad erg flink is rond 8-9 pond. Nu zeggen de mensen zo zo dat duurt niet lang meer, en dan zeg ik..nee dat klopt, ben bijna uitgeteld. dus nu is het minder erg. Maar het is inderdaad nooit goed....zucht. groetjes Maartje
Hoi, Mijn buik met 19 weken: Ik kreeg ook altijd opmerkingen, halverwege mijn zwangerschap vroegen mensen al of ik al bijna uitgerekend was of het geen tweeling was, dat soort dingen. Met 30 weken was mijn buik al net zo groot als iemand door hoogzwanger was, zelfs de verloskundige vond hem erg groot en was altijd erg benieuwd als ze de meetlint pakte. Niks van aantrekken. Je kan beter een grote buik hebben, dan zien ze in ieder geval dat je zwanger bent. Je hebt ook wel eens vrouwen die vrijwel geen buik hebben, dat lijkt me zelf wat minder leuk. Het enige nadeel van een grote buik is dat je wel sneller klachtjes heb die andere pas op het eind hebben, zoals bekkenklachten en zwaarder ademhalen. Groetjes Saskia
Ik krijg ook al een aantal weken van die opmerkingen op mijn werk. Alleen als ik in de spiegel kijk heb ik het idee van...is dit echt van de zwangerschap of eet ik gewoon te veel? Het is net alsof ik zelf het onderscheid/verschil van mijn buik nog niet duidelijk genoeg kan zien. Ik kijk natuurlijk ook iedere dag en dan zal je dat zelf waarschijnlijk minder goed zien. Anderen hebben daar misschien wel wat meer zicht op. xxxies Gea
meid ik snap precies wat je bedoeld van mijn eerste zoontje kreeg ik zelfs reacties van wildvreemde mensen opmerkingen zoals zo jij draagt er twee zeker zo das een buik bla bla maar ben gewoon supertrots geweest ookal heeft zo,n grote buik niet altijd voordelen hihihi ben nu 14 weken zwanger en mensen zeggen alweer zo ben je niet verder als gedacht bla bla maar ik luister er gewoon niet meer naar had van mezelf een platte buik en dit is me buik met 13 weken
Ja ik word er ook niet goed van! Iedereen die vraagt of het er geen 2 zijn! Als ik dadelijk de 20 weken echo heb gehad laat ik een buikband bedrukken met e tekst: NEE, het is er maar EEN! Grrr... En je kan elke keer t zelfde verhaal doen. Groetjes Femke
Ik vind het heerlijk! Laat ze maar lekker praten over mijn buik! Ik was bijna 18 weken en toen vroeg ook iemand aan mij of het er 2 waren, genoot er gewoon van dat het al zo zichtbaar is! Hoe groter hoe mooier denk ik gewoon! Nu mag ik eens showen met mijn buik en dan neem ik het er ook van, kan mij niet snel genoeg groeien! Iedereen veel succes en plezier met jullie zwangerschap! Geniet er maar lekker van!
ben nu bijna 13 weken zwanger, en steeds krijg ik te horen: wow wat ben jij al dik. ik trek het me niet aan, vind het net fijn dat ze dat zeggen
hier hetzelfde....zijn het er geen twee.....ben je niet veel verder...pfff. Bij mij is het de tweede en ik ben ook maar 1 62....dus dat zal er ook wel mee te maken hebben.
Jup hierzo ook. Zijn het er geen twee? (nee tzijn er 5) Vervolgens loop je bij de supermarkt, goh, jij hebt een bescheiden buikje. Mensen die zeggen geloof ik ook maar wat gewoon om wat te zeggen. Gewoon lekker trots zijn op je buikje!
heel herkenbaar allemaal. Vond het ook heel vervelend die opmerkingen en blikken telkens. Nu ik bijna 22 weken ben trek ik het me al heel wat minder aan en ben best wel trots op m'n buik
ik ben nu dik 14 weken, en ons kleintje groeit heel goed ik heb al zwangerschapsstriea van hier tot tokio. ( beetje overdreven maar zo lijkt het wel) Mn broeken truien en jassen worden nu wel heel snel te klein... Ik denk maar die kleine groeit gewoon goed!
Verschikkelijk al opmerkingen van sommige mensen ik vind dat het er wel ligt van hoe zeggen mensen het zeggen ze van zo je hebt ook al heel wat buik of van kijk das nog eens een mooie buik ofzo klinkt al heel anders. Ik vond het eigelijk het verschikkelijkste toen ik ovetijd liep dat mensen dan zo verschikkelijk nieuwchierig gaan doen. overdreven binnen kijken enzo. het was zelfs zo erg dat de roddelkrant hier in het dorp ook nog net in me straat woont me schoonouders belde van ze is nu naar het ziekenhuis hoor. tja niet gek natuurlijk als ze me vriend ziet lopen met alle babyspullen en een puffende vriendin. Maar ik zou zeggen heel veel plezier van je mooie buikje want je gaat hem eerst nog flink in de weg zitten maar je zal hem ook nog heel erg gaan missen na je bevalling
Hier t zelfde hoor... heb denk ik in t begin wat teveel ijs gegeten en iedereen maar zeuren... is t maar 1? of als ik zeg datik nog 4 maand moet zeggen ze gewoon is het gen 4 week? Zak allemaal maar in de str*nt! We zijn ruim 2 jaar bezig geweest in het ziekenhuis om zwanger te raken en ben maar wat blij dat het nu eindelijk gelukt is! Iedereen zei altijd als je zwanger bent voel je je zo sexy... nou poeh! net een olifant!
hihi, allemaal herkenbaar, ik kreeg ook een opmerking dat ze nog nooit iemand zo dik gezien had, lekker hoor! en ook of het er geen 2 waren, blabla. niks van aantrekken
Sassie1980, mijn buik lijkt erg op jouw buik. (mijn vriend bevestigd dit) Ik vrees wel een beetje voor het eindresultaat. Fijn om te horen (lezen) dat er meerdere flinke buiken rondlopen.
Hallo dames, Super leuk al die reacties. Lekker ff samen klagen! Gisteren weer......"zo, jij bent dik geworden zeg".....ja DUH, ik ben zwanger hahahahaha De verhalen zijn allemaal echt herkenbaar en inderdaad er zijn toch geen standaardmaten! Dus...buik naar voren en pronken maar Als je het van de andere kant bekijkt, zwanger zijn en nog geen zichtbare buik hebben, lijkt me inderdaad ook wel balen. Groetjes