ik zou mijn kindje ook lekker zo noemen najet! Die meid is geen echte vriendin van je en ik zou er helemaal klaar mee zijn.
Ik voel mij een stuk rustiger geworden...omdat wat mijn man zegt, jullie het alleen maar bevestigen...Ik ben wakker geschud! Bedankt voor jullie medeleven...Ben blij dat ik bij jullie terecht kan! Liefs Najet
nu ik heb gelezen wat voor een 'vriendschap' het was, zeg ik ook: lekker bij je eigen naam blijven! en vooral geen energie meer in haar steken! sjezus zeg, als er niet eens een telefoontje na een miskraam vanaf kan, dan kun je haar echt geen vriendin noemen. gelukkig zie je dat nu zelf ook in! ik zou zeggen, geniet van je man en je kindje in je buik, en maak je totaal niet druk om haar!
Ik ben het ook met de andere meiden eens...als ze je niet eens geboorte kaartje stuurt zit ze niet op jou vriendschap te wachten.Je verdient beter dus geen energie meer in steken je komt vast wel iemand tegen die jou vriendschap wel waard is. En lekker de naam nemen die je ingedachte had en zou die zogenaamde vriendin ook geen kaartje sturen als jou kleine geboren is. Liefs Lydia
Lieve Najet, Ik kan hier maar 1 ding op zeggen: Luister naar de wijze woorden van je hummie! Gelukkig dat er van die nuchtere mannen bestaan. Ik heb er ook zo eentje en hij houdt me met beide benen op de grond liefs, Moonie
Toen wij nog zwanger waren, zouden we ook al kreeg iemand in de buurt of vriendin een baby met dezelfde naam, de naam gewoon houden.Wij vinden dat dan toch ook mooi. In direkte naaste familie zou ik er wel over nadenken. Ik had het haar nog niet verteld, ik had het nog even voor me gehouden.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ze is jouw vriendschap niet waard! Niet verdrietig over zijn, dus. Al snap ik best dat dat moeilijk is: je bent niet alleen teleurgesteld over het feit dat ze dezelfde naam heeft uitgekozen, maar ook omdat je nu moet concluderen dat ze geen echte vriendin is. Dat kan hard aankomen. Gelukkig heb je een verstandige hubbie (en hopelijk ook nog andere vriendinnen die jouw vriendschap meer dan waard zijn)!
Hoi Najet, ik sluit me ook aan bij de andere meiden, gewoon je kindje lekker noemen zoals jullie willen, dat klopt het best! Ik zou er geen aandacht meer aan besteden verder.....misschien makkelijk gezegd door mij hoor..maar probeer lekker van je zwangerschap te genieten verder! Vriendschap moet wel van 2 kanten komen!
Als jij die naam wilt houden moet je dat doen, het is gewoon vervelend toeval en als ik het zo begrijp is het niet zo(denk ik) dat jullie elkaars deur plat gaan lopen. Ik zou zelf een andere naam kiezen maar dat komt omdat er niet tegen kan als iemand anders voor mij die naam geven(al weten ze het niet), ik heb tijdens de zwangerschap ook mijn styf dicht gehouden over de naam en nu is Amanthis een naam die je helemaal niet vaak hoort, maar nu als er iemand haar baby Amanthis wil noemen vind ik dat wel leuk
Zo'n persoon is het niet waard om vriendin genoemd te worden. Als ze jou niet kan steunen met een miskraam en al niet eens een kartje kan sturen van haar kindje, waardeloos hoor! Steek er maar geen energie meer in zou ik zeggen. Ga lekker met je man genieten van jullie wondertje wat onderweg is en laat het lekker gaan. Heel veel geluk!
dan zou ik me er verder niet druk over maken meis als jullie kleine geboren wordt , fijn die naam geven en die zogenaamde vriendin lekker links laten liggen dus luister naar je mannetje en verder geen traantjes meer over laten sorry tegen je collega's en een smile op je gezicht
He deb meis! Ik heb het net verteld aan mijn collega's ( niet de naam natuurlijk) wat er gebeurd is... en die zeggen dat ik te lief ben, en haar gewoon moet laten gaan. En dat ga ik ook doen. Liefs Najetje
heel goed meiske ben blij dat je het van je af heb gezet , lekker doorgenieten van je meiske incl haar naampje
meiske? hahahaha ik weet niet wat ons beebie word?!?!?! ik had dus twee namen...en één van die namen had "mijn vriendin" ahum dus gekozen voor haar kindje. Snap ie... Liefs Najet
owww hihihi dacht dat je al wist dat het een meiske werdt omdat je zei ik noem haar al mnd zo maakt ook niet uit evengoed genieten dan van die naam hahahaha en als mijn gevoel me niet bedriegt krijg ik nu net door dat het een meidje wordt over 90 dagen zullen we het weten lekker van je zwangerschap genieten
Nee hoor lieverd, Er staat ik noem mijn kindje al 3 maanden zo. Maar het geeft niet hoor..jongetje of meisje allebei goed! Vond het grappig omdat we het zelf niet weten hahahahaha. Je hebt dus 50% gelijk hahahaha... Liefs Najet
ben je niet bang dat die"vriendin" nu gaat rondbazuinen dat jij je kind zo wil noemen? dan weet iedereen het strax
hejjj eef hou eens op zeg is ze nu net weer rustig ga jij weer peniebel doen hahaha ook daar zou ik lekker boven gaan staan en het zo positief mogelijk opnemen stel het is zo dat ze geloven he! ze reageerd zo gek zou het wel waar zijn
Nee daar ben ik niet bang voor hoor. Het grappige van het verhaal is dat wij dus niet weten wat we krijgen...dus 50% kans dat het kindje dezelfde naam krijgt. Snap ie? Liefs Najet