Hoi meiden mischien stom maar maak me een beetje zorgen mijn hcg waarde is 838 14 dagen na de tp. Iedereen heeft lagere waardes en lees op internet van die enge dingen of foute zwangerschappen dus daarom maar iets starten om julie hcg waardes te lezen. Ik ben echt benieuwd. Liefs
Hey! Heb je maar een bevrucht eitje terug geplaatst gekregen of 2? Ik denk namelijk dat je dubbel en dwars een tweeling in de maak hebt meid. En als het er maar een is, dan is het een heel erg goed teken dat het zo hoog is. Klinkt heel erg goed naar mijn mening hoor.
het kan echt wel....een vriendin van mij, ook hier op het forum had op NOD een waarde van bijna 900....ze haalde zich ook alles in haar hoofd, maar het is gewoon per lijf/zwangerschap verschillend.... zo wordt ook gezegd dat het HCG zich verdubbeld om de dag.... ik had 1 dag voor NOD een waarde van 24 en 6 dagen later 1600....dus dat klopt ook niet echt....bij mij bleek het achteraf een 2 ling te zijn, dus eigenlijk een lage waarde in het begin....
Meid ik wou dat ik jouw hcg had gehad Nee hoor geen zorgen, met lage moet je je vaak meer zorgen maken, kijk maar naar mijn verhaal