Telegraaf Meisje verpletterd onder tv-kast Een driejarig meisje is overleden nadat zij werd bedolven onder een televisiekast. Het meisje was met een ander kind in de woonkamer van haar grootouders, terwijl die, samen met naar ouders en andere familie, buiten in de tuin zaten. Nadat de ouders een enorme klap hoorden, renden zij naar binnen en zagen zij hun dochter onder het meubel liggen. Terwijl de ouders een alarmnummer belden, paste een oom mond-op-mond-beademing toe op het meisje. Zij werd gebracht naar het Cheltenham General Hospital en later overgebracht naar het Frenchay Hospital in Bristol, waar zij later aan haar verwondingen overleed. Wat vreselijk, is toch je grootste nachtmerrie!
snap nooit zo goed waarom iedereen dit soort vreselijke berichten hier plaatst. ik word er altijd naar van
Jak! Wat een verschrikkelijk bericht weer.. Het nieuws kan ook bijna altijd alleen maar enorm negatief, verdrietig etc. zijn..
Mee eens! Het is niet eens in Nederland gebeurd, dus wat voor 'nut' heeft het om het hier te plaatsen.
Wat voor nut het heeft ?? Er zijn genoeg ouders die hun kind alleen binnen laten spelen misschien door zoiets te lezen bedenken ze zich wel drie keer en scheelt het weer een mogelijk leven van een ander kindje En wat maakt het uit of het hier of in engeland gebeurd ? Het is en blijft verschrikkelijk
Oh wat erg weer. Ik heb geen hoge meubelen in de woonkamer, en ben er nu niet rouwig om. Wat erg zeg!
dan lees je het toch niet?! En inderdaad, dit is iets om je goed te bedenken dat een ongeluk in een klein hoekje zit. Wie verwacht nou dat zoiets kán gebeuren? Denk bijna niemand, in ieder geval sta je er niet bij stil. Maar het kan dus wel en nu worden we met de neus op deze verschrikkelijke feiten gedrukt.
ts kan je er even schokkend bij zitten in de titel... butterfly als je geen schokkend in de titel zet dan klik je het misschien per ongeluk aan... ik zit er ook niet zo op te wachten hoor
Wilde ik net zeggen. Zo kan je van de (verschrikkelijke) ervaring van een ander leren zonder eerst zelf een kind te moeten verliezen. Heb een keer gehad dat ik toen ik mn huis aan t veranderen was een tv even op een kastje had staan waar hij niet echt op hoorde maar moest hem even kwijt. Mn middelste was toen ook 3 en bedacht dat als hij de lade van het kastje open deed hij bij de knoppen kon om hem aan te zetten.... (stond niet aangesloten maar goed wat weet hij nou op die leeftijd) Ik kon het hele gebeuren nog net opvangen zodat hij er niet onder lag. Soms hoef je ze niet eens alleen te laten. 1 onbewaakt ogenblik is genoeg!
Je kunt natuurlijk ook gewoon dit hele forumgedeelte (Films, televisie en nieuws) overslaan. Want nieuws kun je op nu.nl lezen, en tv-programma's en films kijk je toch echt op je tv geloof ik.
Dat wilde ik ook al schrijven.. Zou gewoon dit onderdeel liever niet meer bekijken. Sinds ik zelf een kindje heb, kan ik echt huilen on dit soort berichten!
Elke week hiero 35 topics over vermoorde kinderen, overleden kinderen, ongelukken met kinderen, kindermishandeling etc, is dat niet genoeg dan? En is dat het nut van Films televisie en nieuws topic? Er staan hier de laatste tijd echt ALLEEN maar nare berichten, leuk hoor, leren we lekker van. De vraag is alleen of je zo wílt leren, he.