Pfff wat irritant.. Lijkt haast wel alsof ze het expres doet.. Ik zou er ook heel slecht tegen kunnen.. ik vind dat je bij een vriendin gewoon je ijsje moet kunnen laten staan zonder dat deze voor de helft verorbert is.. Maar goed zou het in het vervolg demonstratief weg gooien.. Ik denk dat dan de boodschap misschien wel duidelijk word.., en een keer gewoon echt goed boos worden, je bent tenslotte lang genoeg lief en beleefd gebleven! Als jullie echt hele goede vriendinnen zijn overleeft jullie vriendschap zo'n ruzie wel! Succes!
Ja precies! Heb ook echt het idee dat ze het bijna expres doet of er gewoon scheit aan heeft.. geloof me ik ben echt niet op mijn bekkie gevallen.. maja ga het hard aanpakken volgende x.. moet toch een manier zijn dat haar wakker maakt lijkt mij haha.. Wat zijn jullie voornaamste irritaties van anderen?
woow haha weird!! ik had haar een negerzoen in dr gezicht gedouwd als ze het nog een keer deed. zo alsjeblieft! eet die maar op!
Goed dat je voor jezelf gaat op komen! Mijn irritaties naar andere zijn op het moment best hoog Loop op het eind en van mij mag ze komen dus daardoor ben ik best prikkelbaar.. Maar wat ik de hele zwangerschap al irritant vind is dat een vriendin van mij er continu in wrijft dat ik ben aangekomen.. joh gek he als je zwanger bent. En wat ik nu momenteel erg irritant vind is mensen die vragen: is ze er nou nog niet? Nee joh, die dikke buik vind ik gewoon leuk om te hebben dus heb er een kussen onder zitten Maar goed het zullen de hormonen wel wezen
Oh bah wat vreselijk, ik wil niet eens een lepeltje delen met familie Maar even serieus, ze doet het erom hoor, echt, want het kan niet dat ze elke keer maar zin heeft van jouw ijsje te snoepen of jouw bord te plukken, ze doet het om te provoceren, waarom weet ik niet maar ik zou toch eens wat harder zijn hoor, kappen nou daarmee!
Hahaha ohh jaaa dat is ook zoooo irritant he! Ik hoor ook regelmatig dat ik DIK ben geworden.. nou ben al een paar keer gewoon boos weggelopen haha! Wat verwachten ze dan.. dat je lekker slank blijft en je de baby na 9 maanden maar ergens vandaan tovert?
Pfffff vervelend! Mss de volgende keer gewoon haar eten afpakken en opeten en dan zeggen "vervelend he"...... Ik zou het bij een frietje of chipje niet zo erg vinden maar een ijsje of iets anders..... nee zou ik zelf ook nooit doen! Ik vraag zelfs aan mijn man "mag ik ff proeven?" Ik verwacht daar geen nee op natuurlijk maar gewoon beleefdheid.......
Nou dan weet je het: voordat je met haar gaat eten goed naar de wc gaan en zorgen dat je niet afgeleid wordt. En het liefst zo snel mogelijk je eten als een hond met voerbaknijd opeten. Stel je territorium in en zodra ze te dichtbij komt moet je haar maar bijten. Dan komt het vast goed Maar even serieus: Echt irritant zeg! Ik zou niet meer met haar gaan eten, zonde van je geld en gemoedstoestand.
Ik irriteer me aan mensen die zeggen dat is al best zwaar ben.. Terwijl ik juist ben afgevallen alleen mijn buik wordt groter. Hoe weten ze nou wat ik weeg???? Belachelijk irritant. van jou eten, ik denk inderdaad dat het getreiter is en ze denkt flauw grappig te zij, maar het door slaat in irritatie wat ze toch niet in de gaten heeft. Ik zou zeggen dat je het respectloos vind, want dat is het!! Haar mening maakt niet uit,.die van een ander ook niet het gaat om jou, en jij vind het niet leuk!!!
Hahaha lig helemaal in een deuk weer om jullie! Heb nog niet afgesproken in de tussentijd.. maar ga er toch echt alles aan doen dat ze het niet meer flikt!
Oh ik zou daar ook niet tegen kunnen.. Ik zou haar eten op eten, gewoon kopieergedrag tot zij het ook irritant gaat vinden Of continue met mijn lepel op haar vingers tikken als ze aan m'n patat zit, hahaha!
ik kan me voorstellen dat je dat niet prettig vindt. vind het persoonlijk ook best raar dat als je al meerdere keren iets hebt gezegd ze er niks mee doet. niemand van mijn vriendinnen zou dit doen en zeker niet als ik zou hebben gezegd het niet prettig te vinden. nu ben ik op zich niet heel snel vies van dingen, maar mijn vriend is de enige waar ik mijn ijs mee deel. vind het anders ook vies misschien kan je de volgende keer terloops opmerken dat je een schimmelinfetie hebt in je mond vlak nadat zij je eten op heeft gegeten wahhaaha wil haar gezicht dan wel eens zien