vriendin haalt bloed onder mijn nagels vandaan!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovekisses, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ja ik heb de oplossing!! Ik zeg gewoon dat ik een besmettelijke ziekte heb! Maar wat voor ziekte is besmettelijk maar niet zichtbbaar haha? Want een koortslip herkent ze zowiezo

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

haha ja ik vind het zelf een nogal rigogoreuze oplossing, maar als je het zo wilt doen kun je zeggen dat je pfeiffer hebt. daarvan is ook niet bekend wanneer het over moet zijn.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Liever je eten dan je vent ;)

Nee, serieus. Ik vind het brutaal als ze zoiets blijft doen, terwijl je gezegd hebt dat je het niet wil hebben, als je vriendinnen bent moet je respect voor elkaar hebben.. Ik zou ook geen smoesje verzinnen, dan maar de bom laten barsten de volgende keer. Als de vriendschap dat niet overleefd is het jammer, maar zo iemand zou ik ook niet in mijn buurt willen hebben..
    Misschien hard maar na zovaak zeggen moet ze gewoon naar je luisteren..

4. Lief82

Lief82 Lid

10 feb 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb niet het hele verhaal gevolgd maar ik ken het wel.. Ik heb toen een keer heel veel zout in m´n gebakje gedaan en ben toen even weg gegaan... was de laatste x en de boodschap was duidelijk :) is gewoon een vervelende tik en ze zal het niet kwaad bedoelen... wij hebben er toen enorm om kunnen lachen :)

5. Speklapje

Speklapje Actief lid

6 jan 2013
    195
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ja ik vind het ook behooooorlijk aso! Zoiets doe je gewoon niet!
    Kijk dat je af en toe eens iets van elkaar proeft omdat je beide een ander gerecht hebt besteld en dat gewoon netjes vraagt: No porblem. Maar dit gaat inderdaad te ver!

Ik zou als ik jou was een goed gesprek met haar hebben hoe moeilijk dat mischien ook is. Leg het duidelijk uit en zeg dat als het zo blijft je liever niet meer met haar ergens wat gaat eten.

Mischien snapt ze het dan... Als het een goede vriendin is moet ze daar wel begrip voor op kunnen brengen!

Successss

Deel Deze Pagina