Vriendin heeft haar tweeling verloren.

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door rosa08, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi meiden. Even een vraag mijn vriendin is pas haar tweeling verloren. En ik wil er heel graag voor haar zijn stuur haar iederedag een berichtje ze geeft aan dat ze dit prettig vind. Maar ik wil heel graag bIj haar langs maar zij wil dat voor mijn gevoel niet! Nu heb ik een dochters van twee en 6 maanden kan het zijn dat dit nu te confronterend voor haar is en dat ze daarom niet wil afspreken? Graag jullie advies ik wil haar ook niet kwijt als vriendin! Liefs rosa

2. Peet012367

Peet012367 Bekend lid

20 feb 2011
    579
    0
    0
    Hoi rosa, wat goed dat je zo je best doet voor je vriendin. Kun je het niet gewoon open gooien en haar vragen wat ze wil? Het is echt niet erg dat je in zo'n gecompliceerde situatie niet precies weet waar je goed aan doet.
    Ik vond het erg fijn als vrienden gewoon vroegen waar ik behoefte aan had, ze deden wel n paar suggesties maar zeiden gelijk begrip te hebben als ik het niet wilde.
    Succes en sterkte aan je vriendin, vreselijk voor haar!

3. 4days

4days Niet meer actief

Ik zou het inderdaad ook vragen. Elke vrouw is anders, dus er is geen algemeen antwoord op te geven. Wat ontzettend rot trouwens voor je vriendin. :(

4. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Meiden heel erg bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga proberen om het aan haar te vragen vind het best moeilijk!

5. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    het zou idd heel goed kunnen dat je vriendin dit niet wilt
    toen ik mijn tweeling verloor kon ik mensen met kinderen ook niet om mij heen velen

maar misschien kan je langs gaan en voorstellen om de kinderen even bij een oppas te laten zodat je er ook echt voor haar kan zijn voor 100%.......

ik zou het gewoon vragen, maar wel respecteren als zij er voor kiest het niet te willen

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Misschien is ze bang voor haar eigen reactie/gevoelens ?

Vanaf dat ik wist dat Milou* niet meer leefde wilde ik ook niemand zien ( sloot me op in de badkamer toen smoeder toch langs kwam ) puur omdat ik niet wilde instorten waar iemand bij was.
    Tot ik de dag er na even naar de apotheek was, terug kwam en daar onverwachts een vriendin in de kamer stond die me even stevig vast hield en me liet uithuilen. Daarna heel goed er over kunnen praten.Achteraf vond ik het toch wel erg fijn dat ze gekomen was ( al vond ze het zelf ook heel moeilijk )

Deel Deze Pagina