Help!! Kleine beestjes in mn huis

Discussie in 'De lounge' gestart door HOG, 14 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HOG

HOG Niet meer actief

Hoi hoi,

Beetje goor... maar sinds anderhalf maand heb ik al 6 keer kleine, vieze beestjes in mijn huis zien lopen. Ik walg echt letterlijk van beestjes en ik kon vannacht zelfs niet goed slapen erdoor.

Ik weet alleen niet wat het voor beestjes zijn. Ze zijn ongeveer een halve cm lang en 2 mm dik, zwart van kleur en verder geen voelsprietjes ofzo. Lijken net wormpjes, maar ze lopen gewoon. Gatver, ik word weer misselijk als ik dit typ.

Ik ben bang dat ze onder het laminaat vandaan komen, of vanuit het balkon? Iemand enig idee wat dit voor beestjes zijn en/of hoe ik ervan af kan komen?

Heel erg bedankt alvast!! :)

2. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    oeiii krijg kippevel bah bah.

Zijn het niet soort van pissebedjes?

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Geen idee
    misschien een algemene kruip/vlieg beestjes verdelgings spray halen?

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Pissebedden??:(

5. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Ja zou gewoon naar de winkel gaan en vragen uitleggen hoe ze eruit zien...... voordat ze straks meer gaan worden brrrr.
    Google anders even misschien dat je het kan vergelijken dan heb je een naam.

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zijn het niet van die vochtbeestjes?

7. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    zilvervisjes misschien?

8. HOG

HOG Niet meer actief

Ik heb een poging gedaan om op google te kijken naar afbeeldingen maar kreeg gelijk overal jeuk en heb de pagina afgesloten.

Het zijn geen pissebedden. IkOok geen zilvervisjes zijn, want daarvan zag ik een plaatje en die zien er enger uit.

Misschien eerst even met een verdelgingsspray proberen. Is dat niet schadelijk tijdens de zwangerschap trouwens?

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Zijn het niet van die oorwurmen?

Hier hebben we ook weleens wat beestjes lopen. Die komen allemaal door het open raam van de slaapkamer denk ik... Want ze zitten daar heel vaak bij het raam.

10. 4days

4days Niet meer actief

Volgens mij wel ja...

11. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Ik denk dat het onweersbeestjes zijn ( ook wel tripsen genoemd ). Ze voldoen wel aan de beschrijving. Ik zie ze op het moment ook heel veel. Laatst had ik de hond uitgelaten en toen zaten ze overal op mijn armen enzo!
    Kijk maar es op google!! Zijn voor mensen geheel onschuldig ;)

Deel Deze Pagina