Vriendin houdt vriend voor de gek. Wat te doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door thewiz, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luuus

luuus Niet meer actief

ik zou eens goed met dr gaan praten.. maar ik zou het niet tegen die man zeggen dat is iets wat zei zelf moet doen.. en waar jij je buiten moet houden vind ik..

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Helemaal mee eens!

Ik zou wel eerst proberen die vriendin te overtuigen het tegen haar vriend te vertellen / toch aan de pil te gaan.

3. 4days

4days Niet meer actief

Jeetje, lastige situatie hoor... Ik zou echt op haar proberen in te praten dat ze dit niet moet doen! Desnoods zou ik haar ermee dreigen dat je het tegen haar vriend zegt. Dan maar ruzie, maar dit kan ECHT niet! De kinderen zijn straks de dupe...

4. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sluit me volledig aan bij de rest.. Niks tegen dr vriend zeggen, dat is aan haar.. Je kan nog wel een keer met haar proberen te praten. Luistert ze er niet naar? Dan is het heel kl*te maar zou absoluut niet tussen hun in gaan staan.

5. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hmmm ik zou het gewoon zeggen hoor...

ik vind dat zo fout... iemand die dat bewust doet zou geen vriendin van mij kunnen zijn denk ik dan. Dan heb je wel heel andere normen en waarden dan ik. Dan die vriendin dus maar lozen, een man met een kind opzadelen waar die niet op zit te wachten en een kind op de wereld zetten wat niet echt gewenst is door beide ouders vind ik veel zwaarder wegen dan een vriendschap met zo'n persoon.

6. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier sluit ik me helemaal bij aan.
    Ik zou het ook zeggen denk ik. We hebben hier niet over een pakje boter. :x Zo'n besluit maak je samen en kan je iemand niet door z'n strot duwen.

7. thewiz

thewiz Actief lid

27 jun 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    Oke, het merendeel zou het dus zeggen tegen haar vriend. Dat ga ik dus niet doen. Ik heb het tegen mijn vriendin gezegd dat ik het er niet mee eens ben. En voor de rest zoekt ze het zelf maar uit.
    Hij heeft altijd tegen haar gezegd dat ze 2 kinderen zouden nemen. En daarna zou hij zich laten stereliseren. Daarom is mijn vriendin ook begonnen met kinderen. 1 is maar alleen vindt ze. Maar hij is dus teruggekrabbeld en aan stereliseren moet hij niet aan denken opeens.... Raar he...

Ik laat ze het maar lekker zelf uitzoeken. Ik bemoei me er niet meer mee.

8. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ja dus? Iemand kan hier toch op terug willen komen?
    Ik heb altijd gezegd dat ik een groot gezin wilde maar dit wil ik nu absoluut niet! Zou lekker zijn als mijn vriend mij daar nu aan zou willen houden omdat ik dit nou eenmaal gezegd heb.
    Misschien is voor hem persoonlijk 1 kindje wel genoeg. Misschien is het voor hem zwaarder dan dat hij had gedacht, dat kan toch?
    Ik vind het echt ongelooflijk dat een vrouw haar man zoiets aandoet en ik zou met deze vrouw ook absoluut geen vrienden kunnen zijn.

Als zij zou graag meer kinderen wil maar hij niet dan heeft zij dit te respecteren of ze moeten er samen proberen uit te komen. Maar iemand zo gemeen met een kind opzadelen dat vind ik echt niet kunnen.

9. Zoon

Zoon Actief lid

14 jan 2010
    241
    0
    0
    @ home
    Dit zo ongeveer schoot mij ook door het hoofd en sluit ik mij bij aan. Als je iets tegen iemand wil zeggen dat moet je dat wel tegen je vriendin doen. Wijs haar op de gevolgen die haar leugenachtige gedrag kunnen veroorzaken en wij haar op de situatie waarin zij jou brengt. In deze is het onverstandig om je met hun relatie te bemoeien door haar vriend in te lichten wat er gaande is; jij bent dan straks de gebeten hond. In het gesprek met diegene zou ik er dan op aandringen dat zij de waarheid vertelt aan hem. Als ze zo dapper is om te liegen dan mag ze er ook voor uit komen! Wanneer ze dit niet doet dan vind diegen de vriendschap met jou dus ook weinig waard en dan zou ik diegene ook echt achter me laten. Ik denk dat een ieder hier wel in jouw mening deelt dat het zeer onverstandig is van je vriendin dat zij de zaken zo aanpakt, maar hoe lief zij jou ook is soms moet je afstand bewaren of zelf niet geraakt te worden.

Succes!!!

10. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

k heb er ook altijd 2 hopen te krijgen, nu onze dochter er is wil k het graag daar bij laten. Mijn man zou nog wel willen maar k echt niet. Denk dat ze zelf wel door de mand valt

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik zou helemaal niks doen
    het is hun probleem vind het schandalig dat ze het doet
    maar vind niet dat je je daar mee mag bemoeien
    als zij haar vriend zo wil belazeren moet ze dat lekker zelf weten
    ooit komt hij er wel achter of het dan te laat is geen idee
    maar het is niet aan jou vind ik;)

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Tja ik zou het toch met de vriendin bespreken. Mocht ze daar heel onredelijk van worden kan je eventueel altijd nog naar de vriend stappen. Zou t wel eerst proberen te bepraten met vriendin zelf.

13. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.899
    5.214
    113
    Home
    ik vind het belachelijk.... als mijn vriendin zoiets zou doen en het niet veteld sta ik bij haar vriend op de stoep. het is niet iets dat je na een paar jaar weer weg doet....

lekkere vriendin heb je dan!

Deel Deze Pagina