Vriendin is geleende spullen kwijt

Discussion in 'De lounge' started by happyglow, Mar 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    2,209
    1
    0
    NULL
    NULL
    @TS
    Heb hier ook nog mooie kleding liggen maat M. (merk)
    Kan het helaas niet voor niets wegdoen, maar wil 't wel schappelijk met je maken.
    Als je interesse hebt, PB maar even!

2. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    Ik heb nog een d.groene mamalicious skinny broek (btje stretch) liggen. Die mag je voor een kleine prijs ook wel overnemen. Maat 28/32 valt wat ruim en kan je stellen.

3. tricie83

tricie83 Bekend lid

Jan 20, 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Wat een lieve meiden hier, heb hier nog een noppies broek maar die is maat 46 , denk niet dat je daar wat aan hebt.

4. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Inderdaad echt lieve meiden hier op het forum:D Zo behulpzaam zie ik mensen niet vaak

5. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

Dec 26, 2010
    884
    0
    0
    Ik heb ook nog zwangerschapskleding (maat small/ medium/ 38, lengte 1.65), deze mag je voor niets lenen. Ik woon omgeving Utrecht.

6. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Kan hier helemaal niks van maken :(

7. knap

knap Niet meer actief

Mijn berichtje is zo te lezen niet zo goed ontvangen.

Het is zeker vervelend dat dit nu gebeurt( mijn andere berichtje tikte ik via mijn mobiel denk dat ik daarom me niet zo goed heb verwoord).

Het komt er op neer dat het idd vervelend is maar het dus ook een les is voor de volgende keer als je wat uit leent hoe belangrijk is het voor je om het terug te krijgen? Als het echt zo belangrijk is is het misschien verstandiger om bepaalde dingen niet meer uit te lenen je geeft het in goed vertrouwen en hoopt het ook op deze manier weer terug te krijgen.

En misschien snap ik het ook niet helemaal persoonlijk omdat ik met beide kids nooit kleding heb hoeven kopen tijdens mijn zwangerschappen omdat ik al me kleding bleef passen.
    En ik persoonlijk geen zwangerschapskleding zou kopen wat zo duur is maar dat is mijn persoonlijke mening. Mijn dagelijkse kleding daar besteed ik ook niet zo veel geld aan. Maar dat ligt meer aan mij als persoon( vind het niet zo belangrijk) terwijl een ander het wel belangrijk vind om er netjes er uit te zien ook tijdens de zwangerschap.

Sorry. Voor de rest als ik te hard overkwam en je bent geen zeur! :)

8. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36

Ben het op zich wel met je eens.. maar ik heb aan een vriendin die het niet breed heeft en die ik heeeel goed vertrouw ook spullen uitgeleend die ik aan anderen niet uitleen en dat weet ze!
    Ze is er heel voorzichtig mee. maar als het zou gebeuren dat er toch iets stuk gaat of wat dan ook dan weet ik zeker dat ze zou doen wat er in haar macht ligt om het "goed" te maken. en dat alleen zou al genoeg zijn. het gaat om de manier waarop het afgehandeld wordt.

niet de daadwerkelijke waarde.

9. MissXX

MissXX Fanatiek lid

Oct 9, 2011
    2,027
    0
    0
    Nijmegen
    Ik vind 150 euro zeker wel een redelijk bedrag, zelfs al zou het dit niet eens meer waard zijn. 450 euro is veel, lijkt me dat iemand zelf mag bepalen hoe hoog dit bedrag is.. Ik bewaar al mijn zwangerschapskleding nog voor het geval dat, omdat het nooit zoveel zal opleveren er weer iets leuks terugs voor te kunnen kopen.

Mocht ik dit uitgeleend hebben, zou ik dus echt not amused zijn mocht dit kwijt geraakt zijn!
    Voor 100 euro kan ik haast niets kopen aan zwangerschapskleding.

Wij kunnen vanachter onze computer wel denken dat er meer aan de hand zijn, is ook mijn eerste gedachte, maar TS kent haar natuurlijk. Ik hoop echt dat de situatie is zoals vriendin nu schetst en dat TS hier mee kan leven.

10. Nika12

Nika12 Actief lid

Mar 19, 2013
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Soms komt iets anders over als dat je het had bedoeld, kan gebeuren! ;)

Wat lief van de meiden hier om ts te helpen! Ik heb maat 44, dus daar heb je weinig aan haha.

11. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Tja zegt iets over jou instelling gelukkig ben jij mijn vriendin niet, schandalig zeg hoe jij denkt! Bah

12. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Weet niet of je al getipt bent, maar zag net de folder van de Lidl met zwangerschapskleding voor niet al te veel geld. Misschien de moeite waard om even te kijken?

13. knap

knap Niet meer actief

Snap jou reactie! Wel jammer dat je niet verder hebt gelezen. Dan zie je ook een beter uit leg van af deze kant.

14. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Ik heb het een aantal keren doorgelezen, maar dan kom ik bij dezelfde reactie ( had het alleen wel iets minder hard kunnen schrijven) maar begrijp niet dat jij het normaal vind dat als je vriendinnen bent, en elkaar dus wat uitleent, je mond maar moet houden als het weg is

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Mwah. Allebei een uitkering EN allebei vet zwart bijverdienen vier avonden in de week, zal wel lukken denk ik die Eur 150,- ;)

16. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

Aug 20, 2010
    1,298
    18
    38
    Lenen is lenen, en als je iets geleend hebt hoor je het weer in nette staat terug te geven. Ik zou het inderdaad niet meer dan normaal vinden dat ze een bedrag aan je geeft ter compensatie. Niet de nieuwwaarde, maar wel een gebaar richting jou zodat jij wat nieuws kan kopen. Ik zou dit toch eens bespreken met haar!

17. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

Aug 20, 2010
    1,298
    18
    38
    hier ben ik het dus echt niet mee eens. Niet degene die uitleent is verantwoordelijk, degene die het leent. Iets uitlenen is een gunst, geen plicht.

18. knap

knap Niet meer actief

O maar ze hoeft voor mij ook haar mond niet te houden.

Wel ben ik van mening van ik blijf niet door gaan. Ook al heeft die vriendin wat te verbergen van het is verspilde energie.
    Ben wat makkelijker geworden met dit soort dingen. Ik krijg nu nog een dvd terug van een vriendin! Paar keer gevraagd en kwam er dus ook zo achter wat voor karakter die vriendin had. Ik zelf. zal voorbeeld geven.

Mijn zoon had een spelletjes stick geleend en daar kwam een breuk in. Vriendin verteld en heb twee sticks gekocht ter vervanging. De zelfde was niet meer te krijgen wel een andere soort en heb er toen twee van terug geven. Als er hier wat geleend woord en het gaat stuk of het raakt kwijt zal ik die gene of geld geven of een vervangend product.

19. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Als je dat nou gelijk geschreven had had ik er meer begrip voor gehad,, nu kwam het over dat ts een aansteller is omdat ze haar spullen terug wil, of in iedergeval een vergoeding

20. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Dit vraag ik me ook af. Heb je duidelijk aangegeven dat je de kleding nog terug wilde? Als ik iemand een zak/tas met baby/zw kleding geef, dan hoeft die niet retour tenzij ik het nadrukkelijk vermeld.

Share This Page