Hierin ben ik vast niet de enige.. Herkennen jullie dit ook? Heerlijk online shoppen bij o.a. Zalando, Wehkamp, H&M etc. Je hele winkelmandje volproppen met allerlei leuke dingetjes. En dan uiteindelijk.. Druk je toch weer op het X-je rechtsboven in je scherm. Eigenlijk zo zonde van de tijd.
heel herkenbaar! gister voor de verandering niet op het x-je gedrukt en heb nu mn mooie kleertjes en schoenen binnen
Jep hier ook en dan niet alleen bij online shoppen maar ook in de winkel. Sta je bij de kassa en dan toch maar weer wegbrengen. Omdat het zonde geld is hahaha. Is trouwens alleen maar voor mezelf hoor voor de kinderen en mijn man doe ik niet zo moeilijk. En haal ik alles
Ik kijk ook wel eens op stylefruits en ga vol goede moed zoveel mogelijk soortgelijke items opzoeken bij één winkel. Ivm verzendskosten. Maargoed, die goede moed moet ook al snel plaats maken voor die X knop, want ik kán het nooit allemaal bij een winkel vinden
Jup. Eerst gooi ik alles erin, dan ga ik selecteren; wat vind ik echt leuk. En dan druk ik op 't kruisje. Dit doe ik zo'n 2x per week
Vanmorgen nog bij h&m Was 10% korting, had een winterjas die ik heel leuk vond in m'n mandje, maar met de verzendkosten erbij was het uiteindelijk net zo duur als in de winkel, tja dan pas ik hem liever in de winkel. Nu maar hopen dat ze hem bij onze h&m verkopen
Heel herkenbaar. Ik bestel het pas als ik er echt een goed gevoel bij heb. Soms verwijder ik dan nog een paar items, soms idd het kruisje. Van de week heb ik zowaar 8 stuks besteld bij Happybee. Nog nooit zo veel in 1x besteld, ik vond het heel wat van mezelf. Vanmiddag toevallig nog 2 paartjes Adidas bij Scapino. Maar ja, 2e artikel 1 euro..... dat betekende in dit geval 2 paartjes voor 26 euro. Dat kan ik toch echt niet wegdrukken! Onze kleintjes hadden toch nog schoentjes nodig...
Hahaha, ik ben dus echt niet de enige! Maar het is inderdaad soms zo heerlijk om lekker online te shoppen. Winkelmandje vol met geweldige tops, broeken etc. En dan toch weer als je ziet wat er onderaan de streep staat.. Náááh, eerst maar even niet. Maar inderdaad wat hierboven ook iemand zei.. Als het m'n zoontje of m'n man betreft heb ik dat inderdaad niet.
Ja ik hoor ook bij die club Tot ik vanmorgen voor de zoveelste keer geen broek had gelijk 15 verschillende bestelt en betaald
ja, doe ik ook. om vervolgens een paar dagen later dit weer te herhalen. en daarna doe ik het weer en kom ik tot de conclusie dat bijna alles uitverkocht is en dan heb ik een flink baalmomentje
Ik zoek al maaaaaanden naar een gewoon basic zwart lang vest. Heb 'm ook al maaaaaanden in een winkelmandje gezet op Zalando, Vero Moda etc. Maar tot op heden nog steeds niet besteld. :/ Snap je toch niet. En er wel om blijven zeuren.
Nope, ik shop alleen ook met de intentie om iets te kopen Anders is het zonde van mijn tijd. Dat vind ik erger dan zonde van mijn geld.
Ja vaak genoeg. Ik zet mijn dochter wel eens achter de laptop en laat haar dingen kiezen. Vorige keer zat er voor 1000 euro in, klik was het wha.🐵