Ik ken m'n beste vriendin al bijna 27 jaar. De laatste 10 jaaris het contact wat minder omdat we allebei druk zijn en niet bij elkaar in de buurt wonen. Maar als we elkaar zien of spreken is het ook altijd weer als vanouds. Nu wil ik graag wwer met haar afspreken en heb haar op 24 april ge-whatsapped. Op 5 mei nog een keer een whatsappje gestuurd. Ik weet dat ze heel druk is, ze gaat dit najaar trouwen, maar ik heb nog steeds niks van haar gehoord. Ook niet dat ze niet kan of er op terugkomt ofzo. Ik wil haar zo graag vertellen dat we een kleintje verwachten, maar baal dat ze niks laat horen. Hoe moeilijk is het nou om iets te laten horen? Of ben ik te ongeduldig? Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen, wachten of weer appen of bellen of ....?
Whatsapp schiet er bij mij ook wel eens in. Dan krijg ik bericht dat ik wel lees, maar waar ik niet meteen op kan reageren. Daarna is de meldign weg dat je een berichtje hebt gehad en kun je het dus makkelijk vergeten. Ik zou dus ook even bellen.
Bellen. Ik heb het ook wel eens dat ik vergeet terug te appen omdat ik op dat moment te druk was om terug te appen. Je zegt zelf dat ze het ook druk heeft vooral met haar huwelijk straks dus gewoon bellen meid
Hier net zo! WhatsAppjes schieten er wel eens tussendoor en dan vergeet ik ze snel. Gewoon even bellen dus
Natuurlijk bellen ik vind het vreemd dat je dat hier op een forum moet vragen. Het is notabene een goede vriendin van je.