En was het wat? Dan kan ik dat stuk mss onder haar neus duwen, want ze vind dat ik overspannen reageer... Ik heb haar op het hart gedrukt open kaart te spelen, ook aangegeven dat ik er echt moeite mee heb om haar partner nu recht aan te kijken. Zij vind het aan hem vertellen, de kat op het spek binden. Als ze het opbiecht, is hij weg. Tja...wat wil ze dan?! Zelf zegt ze af te willen wachten tot de geboorte, volgens mij het domste idee ooit . Ook moet ik nu vooral dit geheim met me meedragen, maar ik weet niet of ik dat kan. Dat valt haar tegen, ze had juist mij uitgekozen, omdat ik er wel begrip voor zou hebben gezien mijn situatie? Nou sorry hoor, maar die is echt heel anders. Ik ga het er vanavond met D. over hebben. Hij is een man en wordt ook papa. Ik wil zijn mening, ook hoop ik dat hij mee gaat denken over wat nu. Hij kent hem en haar niet goed (2x gezien), dus ik hoop dat ik hem nu niet ook opzadel met teveel shit. Alleen kom ik er echt niet uit helaas.
Misschien is dat verhaal wel zelf door haar geschreven, het lijkt er zoveel op! Moet je eens vragen. Die vrouw wilde het ook afwachten tot de geboorte omdat er blijkbaar 5% kans is dat t kindje blank geboren wordt ook al weet ze dat het kindje van de donkere man is... Dus het verhaal laten lezen heeft weinig zin want ze denken er hetzelfde over. Vind t wel knap hoe jij er als vriendin mee omgaat, respect. Ik weet niet goed wat ik zou doen dus kan je weinig advies geven maar denk dat je t wel goed doet zo.....
Bij mijn vriendin is het qua kans op huidskleur andersom, maar verder dan idd hetzelfde. Ik dacht dat dit soort dingen idd alleen in tijdschriften stonden, of voorkwamen in slechte soaps. Maar helaas niet.
Ze heeft zichzelf wel knap in de problemen gewerkt Ik kan je vertellen dat het kindje na de geboorte inderdaad 'blank' kan zijn en naarmate het ouder wordt een steeds meer getinte huidskleur kan krijgen. De ex van mijn broertje heeft hem en ons hetzelfde geintje gepresteerd. Het viel ons bij geboorte van het kleintje wel al op dat ze wat 'dikkere' lippen had en bijzonder bruine ogen maar verder niets.(Ze had zo goed als geen haar) Ja, het viel ons later op dat ze een mongolenvlek had. Dit laatste is iets wat eigenlijk alleen bij getinte baby's voorkomt. Pas na 9 a 10 maanden was het zo ontzettend duidelijk dat het een getint kindje betrof dat mijn broertje een dna test heeft geëist en toen heeft zijn ex dus idd bekend dat ze vreemd is gegaan en dat haar dochtertje dus van de ander was. Zelf heeft ze dit dus ook niet geweten tot het zo duidelijk was. Hoewel ik en mijn moeder wel al vanaf een maandje of 5 a 6 begonnen te zien dat het meisje niet echt op mijn broertje leek wilden we het allemaal gewoon niet zien. Het was zo hartverscheurend! Mijn broertje omschrijft het gevoel zelf als een gevoel alsof zijn kindje is gestorven. Hij had een dochtertje waar hij zo trots op was een zijn leven voor zou geven en nu heeft hij niets meer. Ook bij ons is het zo hard binnen gekomen. Een gevoel dat ik echt niemand gun! En dan heb ik het niet eens over de kleine, die eerst een papa had en nu niet meer! Laat die vriendin alsjeblieft de waarheid vertellen, want echt....zoals ze het nu aanpakt geeft ze haar man niet eerlijk de kans, de scharrel geen eerlijke kans en de baby al helemaal niet en dat alles uit puur egoisme en angst. Tjsa....daar had ze over na moeten denken voor ze een 'uitstapje' maakte! Daar komt bij dat ik het ook niet eerlijk van haar vind hoe ze nu met jou omgaat. Heel veel succes meis.....ik hoop echt dat je je ei kwijt kan bij iemand en dat je vriendin 'de juiste' keus zal maken.
Overigens misschien aardig om te melden dat ik en mijn broertjes kwartje Indo zijn, dus vandaar dat een heel licht tintje ons nooit zou opvallen. Mijn eigen dochtertje is ook met pik zwart haar en een licht tintje geboren hoewel ml blond is en blauwe ogen heeft en ik donkerblond tot bruin haar heb met groene/bruine ogen. Inmiddels is ze blond en wel relatief 'blank' maar dat is pas na een paar maanden
Zow das nogal een verhaal, eerlijk gezegt vind ik het ook net een soap serie. En ik maar denken dat wij al de meest rare dingen meemaken. Ik kan hier zo boos om worden, maar meer denk ik omdat ik niet kan liegen en altijd eerlijk ben tegen over mijn vriend. Wij proberen nu ook zwanger te worden, maar dit kan gewoon echt niet en vind serieus dat ze is flink moet na denken en het zeker opbiechten want dit kan gewoon echt niet. schandalig dat mensen zo makelijk denken over een kindje....
Wat erg en ook dat ze er zo laconiek mee om lijkt te gaan. Haar man heeft gewoon het recht om het nu al te weten. Het is echt niet eerlijk tegenover hem om hem in de waan te laten dat alles goed terwijl is zijn vrouw vreemd gaat en misschien wel het kind van een ander draagt. Dat is overigens jou taak niet ts, maar ik kan me voorstellen dat je er helemaal niet blij mee bent dat ze jou hiermee opzadelt. Beter nu de drama dan in de kraamtijd, hopelijk is er dan weer een soort van rust in de tent en kunnen ze samen gaan bepalen hoe nu verder.
Ik zou er maar niet 100% vanuit gaan dat het van haar man is alleen om die pijn. En haar temp..hielde ze die bij dan? Dus wou ze zwanger raken? Dan erbij heb je kans dat die andere potentiële vader misschien ooit wel aan de bel trekt, van hey bestaat er een kans dat het kindje de mijne is? Nou dan is dat alleen maar meer verwarrender, voor zowel de vaders als kind.