Vriendin mag niet meer zoveel WhatsAppen

Discussie in 'De lounge' gestart door pientje1, 4 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou m'n man keihard uitlachen!
    Wie is hij om daar iets van te vinden. Ja, zit je samen op de bank de hele tijd in je telefoon te kijken snap ik.. Maar op deze manier..

Nope ik zou hard lachen:)

2. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ja maar dan ziet hij het niet.

3. LianneE

LianneE Niet meer actief

Oh ja goed punt... niet over nagedacht :D

In dat geval moet ze denk ik gewoon een gesprek aangaan met haar man.

4. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeps dubbel geplaatst ;)

5. krullebol81

krullebol81 Actief lid

9 jul 2014
    393
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij hebben alleen een verbod van tv/mobiel/tablet tijdens het avondeten...daarna mag alles gewoon weer gebruikt worden. Zal wat zijn om het te verbieden..

6. Mijn man vindt het ook heel irritant als we net een serie zitten te kijken en mijn telefoon gaat elke 5 minuten af. Dus 's avonds zet ik hem maar vaak uit ;)

7. krullebol81

krullebol81 Actief lid

9 jul 2014
    393
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Geluid alleen uit kan ook :D
    Dat hebben wij eigenlijk altijd 's avonds. Als er berichtjes binnenkomen zie je wel een klein lampje branden ;)

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Die vriend WhatsAppt zelf veel, met iemand en nu is hij bang dat zij hem steeds online ziet denk ik:p Ik zie anders niet in waarom je wel mag smsen en niet appen:(

9. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik snap de ergernis wel als het echt zo erg is.

Je ziet tegenwoordig maar weinig mensen die zonder telefoon in hun hand met iemand in gesprek zijn.

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Serieus? Wat voor relaxt werk heeft die gast, dat hij blijkbaar kan zitten controleren dat zij de hele tijd online is? Weet zijn baas dat? Heeft zij dat ook aan hem gevraagd? ;)
    Enneh, lekker slim. Ga je van gratis berichtjes overstappen op betaald. Nee, dat ziet hij dan vast niet aan de rekeningen die hij dan ws ook wel zal controleren.... :D

Maar echt... als je relatie zo moet zijn.... ;)
    Hij snapt dus niet dat ziek thuis zitten ervoor zorgt dat ze haar tijd een beetje probeert te verdoen?

Ik zou m'n man hard uitgelachen hebben en beslist niet stiekem zijn gaan doen. Hij zou echt de pot op kunnen...

11. pientje1

Haha zal het eens tegen hem zeggen!
    Ze smst stiekem he, dat kan hij niet zien van af zn werk.

12. pientje1

Ja eigenlijk stom van hem, want nu gaat ze stiekem doen.

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    ze is niet in gesprek..

Hij is op zijn werk en zij thuis

14. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Precies dit dus. Als ik vaak de topics en posts op ZP lees dan ben ik toch elke keer weer heul erg blij dat ik met een echte vent ben getrouwd en niet met een kinderlijke loser met een zwaar minderwaardigheidscomplex of andere serieuze problemen. ;)

TS, als ik je vriendin zou zijn zou ik hem zeggen dat hij in de allerhoogste boom kan gaan zitten en mij niks van z'n 'bevel' aantrekken natuurlijk. Moet niet veel gekker worden! :(

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik vind dat van haar ook idioot dat ze dat doet :(

16. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    maar misschien stom,.. dan zit hij toch ook vaak op de app .. anders kan hij haar niet controleren .. haha.. dus wie zit er nou meer op dan wie

17. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Wahahahaha. Sorry ze MAG niet meer whatsappen van haar vriend. Nou als mijn vent zoiets zou zeggen zou ik heel hard lachen. Dat bepaal ik zelf wel. Als mijn huishouden, werk en sociale leven er niet onder lijden lijkt het mij allemaal prima. Ben ik wederom blij dat ik mijn eigen vent heb want die zou dat ook nooit tegen me zeggen :)

18. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Nou exact dit dus. Is toch te bizar voor woorden af en toe :$

19. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Dit dus!
    Ik zou ook denken dat het een grap is als mijn vriend zoiets zou zeggen.

20. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    belachelijk maar vooral om het feit dat hij dus bepaald dat ze niet meer mag,

ik zelf heb vlak na het overlijden van mijn vader wel veel gewhatsappt met mijn moeder, echt maanden lang, elk avond was het raak, dat vriend zich daar aan ergerde en het ook wel beetje ons relatie beinvloeden, begrijp ik wel, inmiddels heb ik nog wel contact met mijn moeder en zus, maar het komt nu ook wel vaker voor dat er maar een berichtje in 1 uur tijd ofzo,

maar als hij met had verboden toen die tijd had ik hem echt hard uitgelachen

Deel Deze Pagina