Nee zeker weten van niet. Grappig al die suggesties, maar echt, ze doet er niemand kwaad mee ofzo, er is geen goede rede te bedenken.
Ik snap er ook helemaal niets van, zelfs na de tweede uitleg niet Volgens mij hoorde het wel in dit topic thuis maar past het totaal niet in de context van't verhaal... Ik vind het verhaal van ts haar vriendin ook wel bizar! Ik zit ook al een tijd thuis, eerst ziektewet door zwangerschap en nu verlof. Zit ook veel op watsapp, klets graag met mijn zussen. Maar mijn man haalt het nog niet eens in zijn hoofd om om de zoveel tijd te ga kijken of zijn vrouw nu alweeeeer online is... Het komt niet eens bij hem op! Haha! Laat staan dat hij het me zou verbieden... Ik denk dat ik hem ook hard zou uitlachen als hij dit toch ineens zou doen!
Mijn reactie was op het feit dat veel vrouwen verboden van hun man zomaar accepteren....Ik vind dat raar. Niemand heeft iets te zeggen over andermans leven, ZELFS je partner niet. Dat is wat ik ermee bedoel. Ik verbaas me er gewoon over.
Met de informatie, die jij geeft, kan ik ook geen goede reden bedenken. Daarom ben ik des te benieuwder naar zijn kant van het verhaal. Wie weet wat daar allemaal niet achter zit en vertelt jouw vriendin ook maar de helft van wat er écht speelt...
Ik heb niet het hele topic gelezen hoor, maar ik begrijp niet zo goed waarom ze niet mag appen, maar wel mag sms'en? Ik begrijp het verschil niet. edit: dat kan ik me namelijk wel voorstellen. Stel dat zij continu op haar telefoon zit, met mail en facebook etc. Dat ze dan dus haar internet uitzet (om niet in de verleiding te komen). Maar dan kan ze dus niet whatsappen. Dan nog hoeft haar man haar niet te vertéllen wat ze moet doen, maar het kan zijn dat dit een suggestie is van hem.