Hoi lieve meiden, Ik vond het hoog tijd worden om ook voor de September 2012 mama's een topic te openen om mooie zwangere buikjes te showen en te bewonderen, te vergelijken en om van te genieten (we zijn immers al een paar weken onderweg ). Laat maar zien.... Ben benieuwd.
nou hier mijn buik met 5 weken en 1 dag net gemaakt, egt heel erg savonds is hij nog dikker. er zaten nog wel wat vetjes van mijn 1ste zwangerschap maar dat was meer slap haha het ligt er ook maar net aan hoe ik gaan staan hoe erg hij lijkt kijk het verchil maar hand boven op de buik of onder op de buik. en bij mijn eerste zag je het ook al erg snel maar niet zo erg als nu pfuu. heb nu ook alleen maar weide kleding aan anders ziet iedereen het al.. is wel met de webcam gemaakt dus lijkt wel iets dikker dan in het egt dit is egt van dichtbij zeg maar.
Jeetje Pabbels, wat een buik al. Ik heb ook al een buikje, maar echt nog niet zoals die van jou. Ik zal vanavond ook eens een fotootje maken. Zou af en toe al lekker ongegeneerd over mijn buik willen wrijven, maar moet het nog even geheim houden
Oh wauw he pabbels wat een buikje al! Hier gelukkig nog niks te zien. Maar ik verwacht dat het wel snel zal komen, aangezien dit mijn 5e kindje gaat worden. Tot nu toe werd ik iedere zwangerschap steeds eerder dikker maar nu eigenlijk nog niks te zien. Ja ´s avonds misschien een beetje. Ik wil het zolang mogelijk geheim houden en 1 februari start ik met mijn nieuw baan(tje). Dus hoop dat ik het dan nog even kan verbergen. Als de 1e 6 weken goed gaan, krijg ik namelijk een contract voor een jaar. Ik denk niet dat ze staan te juichen als ze in de 1e 6 weken er dan achter komen dat ik zwanger ben.
ja egt gaat ineens mega hard vorige wek zag je eigenlijk nog niet zoveel.. maarja hoop dat ik het met kleding nog een beetje kan verbergen want ik kan morgen ook proefdraaien op een kdv dus hoop zo dat ze nog niets zien de eerst maand als ik word aangenomen maar ben bang van wel ben namenlijk net sinds 31 dec werkloos dus hoop dat ik nog wel wat anders kan vinden..
Bekijk bijlage 212138 Bekijk bijlage 212139 Nou... hier mijn buik met krap 5 weken... Gok dat als het zo doorgaat mijn vriendinnen en vooral mijn moeder het snelgenoeg door zal hebben!haha
Jeetje wat een mooi bolletje zeg wauw!! Een beetje losse kleding verbergt die van mij ook nog wel dus komt wel goed zolang je iets wijds een trekt hihi
Wauw mooie buikjes al, ik denk dat mijn buikje er ongeveer net zo uit ziet als dochter2009. Ik vind het zo gek, bij mijn zoontje had ik dit pas met 14 weken ongeveer haha. We willen het graag geheim houden tot 12 weken maar of dat zal gaan lukken???? Ik zal morgen eens een foto maken.
juli dat had ik ook pas bij mijn dochter. Mijn borsten willen nog niet echt. Die van jullie bij een tweede kindje zeg maar. want bij mijn eerste deed dat als eerste pijn haha en nu mijn buik. Mijn darmen werken amper en dan ineens... rennen! hahaha
Bij mij eerste deden mijn borsten juist geen pijn en nu heel erg!! Verder had ik bij de eerste juist veel pijnlijke krampen en nu alleen steekjes en rommelende darmen. Dus precies andersom grappig zeg...
Mooie buikjes Pabbels en Dochter2009, en al zo vroeg geweldig . Mijn buik is nog niet zo ver. Ik zal zelf ook binnenkort een fotootje maken en plaatsen. Het is nu al leuk om het verschil (in buikjes) te zien.
Ha meiden hier ook maar een foto dan, Het is niet de mooiste, maar het is 's ochtends en ik kan niet naar boven naar de grote spiegel, want mijn zoon slaapt. Binnen kort een betere foto. Maar het is meer buik dan bij mijn 1e zwanger schap
Hier dan ook mijn foto.. hij is van gisterenavond.. Ik ben benieuwd wanneer je het echt gaat zien. Bij mijn zoon 5 jaar geleden kon je het met 8weken ook overdag zien..
hahah mijn foto is trouwens wel een beetje raar.. hij is van heel dichtbij genomen.. nu lijkt het net of ik heel dik ben maar ik heb gewoon maat 38/40..
Die van mij begint nu ook te goeien en wil het liefst tot een week of 10 geheim houden maar denk niet dat het gaat lukken. Maar zoizo de 7 weken maar eens paseren dan krijg ik een echo en het weet dan dat goed zit enz.. Zal proberen om zo even ff foto te maken.