Hallo, Momenteel heb ik best veel last van hoesten door taai slijm. Nou zijn daar hoestdranken voor maar mag je die gewoon hebben? Heeft iemand nog andere tips hiervoor?
Fluimucil heb ik ook altijd gebruikt, werkt idd goed. Dat mag je dus gewoon tijdens de zs? Ben namelijk ook enorm aan het hoesten. Vin het gewoon zielig voor de beeb in me buik, die hobbelt maar mee!
Ok bedankt! Ik wist niet of je dat tijdens de zwangerschap mocht gebruiken. Ga het maar eens proberen.
Ik heb ook een week enorm lopen hoesten, moest elke keer kokhalzen en kon 'snachts niet slapen. Ik heb toen de apotheker gebeld en die adviseerde geen fluimicil te gebruiken( dit helpt nogmaal altijd) omdat er nog niet genoeg over bekend was voor gebruik tijdens zwangerschap. Maar uiteindelijk heb ik het toch 2 dagen gebruikt, want zo enorm hoesten lijkt mij ook niet goed voor de kleine. Heb alleen 'smorgens en dan 'savonds een tablet gebruikt (en dat maar 2 dagen)want toen was het over.
Ik heb er op het moment ook erg last van. Ook ik gebruik Tussistin van VSM. Vind het wel fijn spul. Beterschap en succes!