Welke zelfbruiner?

Discussion in 'De lounge' started by cyntje78, Apr 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Het mooie weer is begonnen en misschien binnenkort tijd voor blote onderbenen? Maar ohhh ze zijn zooo wit!! En bruin worden ze nooit. Dus ik ben op zoek naar een goede zelfbruiner. Eentje die niet vlekt en waar je een mooi bruin tintje van krijgt...en niet al te duur natuurlijk...

Groetjes Cyntje78

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Heeft iedereen hier al bruine benen??? Niemand een tip?? :D

3. made

made Bekend lid

Jan 5, 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    ik gebruik wel een de body lotion van dove met een vleugje zelfbruiner...werkt bij mij goed en dan heb ik in en in witte benen.

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik gebruikte altijd een bodylotion met een vleugje van Nivea: Nivea summer beauty met de gezichtscreme. Maar nu hoorde ik dat deze niet meer verkocht wordt of zo iets...

Mn zus had ze bodylotion met zelfbruiner van het kruidvat en moet zeggen dat haar mega melkflessen een stuk minder lichtgevend waren!

Dove vind ik persoonlijk niks, werdt ik heel vlekkerig en geel van.

5. augustus

augustus Niet meer actief

Hier ook die van kruidvat gehad met een glittertje. prima spul. Wel altijd eerst even goed scrubben...Ik breng het altijd 3 dagen voor een feestje aan, elke ochtend en avond. Dan is de kleur het mooist. Maar scrubben is een must hoor, dat voorkomt vlekken. Succes ermee.

6. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

Mar 8, 2009
    1,354
    271
    83
    Female
    Ik ben erg tevreden over de zelfbruiner van Dove. Smeert goed, stinkt niet. En omdat je het kleurtje in een paar keer moet 'opbouwen', geef het niets als je een keertje verkeerd uitveegt.

7. Babyonderzoek

Mar 4, 2011
    42
    0
    0
    Student
    Die van Kruidvat is erg fijn. Tevens is die van Chanel ook fijn(wel wat duurder 18euro ongeveer)

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Je moet idd scrubben en heel erg goed uitsmeren en handen goed wassen! Die van dove wordt te geel das echt lelijk en je haalt ze er allemaal uit! Ik heb van vichy en die is heel fijn! Is een schuim en smeert dus heel gemakkelijk.. Mag ook voor het gezicht deze dus das helemaal makkelijk

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Dank jullie wel voor jullie reacties!

Een babylotion die bruint helpt bij mij niet zo heb ik het idee.

Het is inderdaad fijn als je hem ook voor het gezicht mag gebruiken. Ik zal straks eens gaan kijken.
    Ik vind ze trouwens allemaal een beetje de zelfde (niet zo'n lekkere) geur hebben.

Share This Page