Gister curretage gehad, deze is mij zeer mee gevallen. Lieve zusters & goed verzorgd. Toen ik eindelijk naar huis mocht bij elke keer dat ik opstond begon ik te transiperen & kreeg het dan erg warm, duizelig en ging steeds bijna van mn stokje. Vandaag gaat het wel iets beter, maar zo ontzettend moe & een beetje wazig. (Denk van moeheid) Hoe lang duurde het bij jullie? Ga maandag op vakantie en hoop datik dan een beetje bijgetrokken ben. Liefs
Dat is een hele normale reactie, komt waarschijnlijk door de narcose en de morfine die ze je misschien gegeven hebben. Daar kun je nog een poos last van hebben. Hier vaak ook opvliegers en duizelig en extreem moe na een operatie. En de stress zal natuurlijk ook meespelen, het verwerken van het verlies. Nu is het wel heel definitief. Geef het tijd, sterkte!
Hier ook erge last van gehad en ik moest zelfs blijven omdat ik flauw was gevallen. Wat bij mij erg goed geholpen heeft is floradix. Voelde mij dag erna stuk beter
Verdriet, narcose, zwangerschapshormonen doe nog niet helemaal weg zijn. Het is in ieder geval heel herkenbaar. Ik had het toen ook. Veel sterkte.
Bedankt voor jullie reacties. Inmiddels loop ik wat meer rond, maar nog steeds enorm moe. Had inderdaad morfine gehad & volledige narcose. Gelukkig ben ik aankomende week nog vrij vanwege vakantie. Kan ik nog even een beetje bijtanken. Liefs
Hier het zelde gevoel. Lekker aan toegeven voor zover dat lukt, en echt luisteren naar je lijf. STerkte meis!
Bedankt voor jullie reacties. Is inderdaad dagen gebleven, is nu een week geleden. Voel me nu pas iets beter, maar nog steeds erg moe.