Gister curretage gehad & zo ontzettend moe

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sterre01, 9 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Gister curretage gehad, deze is mij zeer mee gevallen. Lieve zusters & goed verzorgd.
    Toen ik eindelijk naar huis mocht bij elke keer dat ik opstond begon ik te transiperen & kreeg het dan erg warm, duizelig en ging steeds bijna van mn stokje. Vandaag gaat het wel iets beter, maar zo ontzettend moe & een beetje wazig. (Denk van moeheid)
    Hoe lang duurde het bij jullie?
    Ga maandag op vakantie en hoop datik dan een beetje bijgetrokken ben.
    Liefs

2. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Verplaatst naar Miskraam

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Dat is een hele normale reactie, komt waarschijnlijk door de narcose en de morfine die ze je misschien gegeven hebben. Daar kun je nog een poos last van hebben. Hier vaak ook opvliegers en duizelig en extreem moe na een operatie. En de stress zal natuurlijk ook meespelen, het verwerken van het verlies. Nu is het wel heel definitief. Geef het tijd, sterkte!

4. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hier ook erge last van gehad en ik moest zelfs blijven omdat ik flauw was gevallen.
    Wat bij mij erg goed geholpen heeft is floradix. Voelde mij dag erna stuk beter

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.158
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Verdriet, narcose, zwangerschapshormonen doe nog niet helemaal weg zijn. Het is in ieder geval heel herkenbaar. Ik had het toen ook. Veel sterkte.

6. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Bedankt voor jullie reacties. Inmiddels loop ik wat meer rond, maar nog steeds enorm moe. Had inderdaad morfine gehad & volledige narcose.
    Gelukkig ben ik aankomende week nog vrij vanwege vakantie. Kan ik nog even een beetje bijtanken.
    Liefs

7. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Hier het zelde gevoel. Lekker aan toegeven voor zover dat lukt, en echt luisteren naar je lijf.

STerkte meis!

8. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Narcose effect bleef bij mij ook wel ff hangen.
    Gewoon rustig aan doen!!!

9. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Bedankt voor jullie reacties. Is inderdaad dagen gebleven, is nu een week geleden. Voel me nu pas iets beter, maar nog steeds erg moe.

Deel Deze Pagina