Ik wil buiten weer hard gaan lopen. Maar wat trek ik nou precies aan.. Een hardlooplegging of een joggingbroek en wat trekken jullie aan voor de bovenkant? een gewoon shirt of echt een speciaal sportshirt om buiten met te rennen en dan nog een vestje of verder niks? Sorry heb er niet echt verstand van. Ren zomers wel buiten maar verder niet.
Ik doe een hardloopbroek aan (zo'n strakke) En een shirt met lange mouwen met een hardloopjasje eroverheen.... Je kunt ipv een echt hardloopjasje ook een vest aandoen.. (Al ademt dat minder...)
Soepstengel: Zo strakkebroek bedoel je daarmee een hardlooplegging? Zo n gladde zeg maar? En je trek gewoon een normaal katoenshirt aan?
Je kunt best een katoenen shirt aan, alleen als je gaat zweten wordt dat heel nat, en met dit weer dus ijskoud. Vandaag dat een echt sportshirt beter is. Als ik met dit weer hardloop draag ik mijn wintertight (hardlooplegging met voering) of een dunnere tight maar dan ook een trainingsbroek er nog over. Dan een sportbeha en een gevoerd hardloopshirt met lange mouw. Of eventueel een dun hardloopshirt (lange mouw) met hardloopjasje of vest erover. Sowieso lange sokken en vaak ook dunne handschoentjes voor de ergste kou.
Ik ben een echte koukleum, heb een wintertight aan. Een thermoshirt en een jasje. Als het onder 0 komt trek ik ook nog een zomerhemdje er onder
Ben even uit de running ivm zwangerschap. Maar dikke tights, hempje, thermo, vestje, handschoenen en als het vriest ook een mutsje. Je verliest namelijk heel veel warmte via je hoofd. Ben ook een redelijke koukleum.
Normaal gesproken dan doe ik een lange hardloopbroek aan (strak), hardloopshirtje en een hardloopjas. Ik ben een omwijze koukleum, maar ik liep gemiddeld rondjes van 15 km, dus kreeg het vanzelf weer warm! Man o man, wat mis ik het!
Winter tight (strakke broek/legging) Hardloopsokken lang Thermoshirt lange mouw En voor de rest wat ik zomers ook draag dus een goede sport bh en hardloopschoenen. Als het echt super koud is heb ik nog een speciale muts en handschoenen. Ik vind persoonlijk met jasje lopen helemaal niets dus is het koud dan doe ik over de lange mouw nog een shirt met korte mouw die ik in de zomer altijd aan heb. Alles wat ik aan heb komt bij mij wel bij een speciaalzaak weg voor het hardlopen. Dus geen katoen want neemt geen zweet op. En wordt je juist koud. En als verlichting heb ik van die goedkope klittenband lampjes gekocht bij action of zo geloof ik. Die bind ik om mijn bovenarmen en soms ook nog om mijn enkels.
In de zomer draag ik een gewoon t-shirt, maar in de winter heb ik wel een speciale longsleeve aan. Dan is het risico om te verkleumen te groot. Hij komt gewoon van de aldi trouwens en kostte niet veel.
Ik heb het al snel warm, dus trek lang zo veel niet aan als de meiden hierboven Met deze temperatuur, hier 7 graden, heb ik alleen een lange tight aan en een sportshirt met lange mouwen.
Ik ook niet hoor Draag nu een gewone hardlooplegging, hemdje en daarop een sportvest. Als je eenmaal aan het rennen bent is de kou er zo vanaf... H en m heeft nu verschillende sportkleding in de sale
Ik draag een hardlooplegging/broek, hardlooptanktop en een hardloopjasje. Voor de temperatuur zoals ie nu is, is dat voldoende. Paar weken geleden waaide het heel hard en vroor het en toen had ik er nog een soft shell jack overheen. Maar dit was na een half uurtje echt te warm.
Ik heb bij de kruidvat een hardloop setje van Leontien gehaald om mee te beginnen.. hartstikke prima te doen! Later wel naar Perry Sport gegaan voor een nieuw setje..voor de afwisseling. Voor de winter heb ik de thermo leggings en truitjes van de Action..voor onder de basis hardloopkleding. Verder heb ik Asics hardloopschoenen.. handschoenen en hoofdband.. Dat eigenlijk alleen als het vriest..
Een laagjes systeem is wel zeer fijn. Gebruik geen katoen anders gaat je warmte verloren en krijg je het koud. Je kunt beter dry-fit kleding kopen. Als het vriest kun je thermo shirt dragen met daarover heen een shirt met lange mouwen (dry-fit) en als het heel hard waait of regent kun je een 'windstopper' dragen. Verder zijn handschoenen en hoofdband ideaal met koude weer. Goede schoenen zijn een pre om blessures te voorkomen. Ook bij H&m hebben ze goede betaalbare hardloopkleding of kijk bij all4running! Succes en zet hem op
Ik heb het heel snel te warm als ik loop, maar nu draag ik: warme, lange joggingbroek degelijke sportbeha loopshirt met korte mouwen (lange mouwen heb ik ook maar vind ik minder aangenaam lopen.) loopvest Die vest schiet ik halverwege soms uit, en ik vertrek met een muts op maar die blijft ook niet altijd de hele rit op. Maar warm vertrekken dus. Een goed loopshirt is een investering, maar vind ik wel superbelangrijk.
Ik een trainingspak, een hardloopshirt met korte mouwen en als het vriest een hardloopmutsje, sportb.h., sokken en hardloopschoenen. Ik krijg het snel genoeg warm