whahaha... sjips hèy.. hoe naief kun je zijn zeg! Nou.. laat haar maar lekker kletsen zou ik zeggen. Ik hoop voor haar dat het naar wens gaat. Nee, dat lieg ik, stiekem wens ik haar een flinke stevige bevalling toe. Niks engs ofzo, maar gewoon een uurtje of 12-15 puffen. Misschien een beetje scheurwerk voor de hechtingen welke natuurlijk niet door haarzelf verzorgd kunnen worden. Ehm.. ja ik ben saddistisch ik weet het. Doe er ook nog maar een ritje ziekenhuis bij omdat de ontsluiting niet bevordert. Verder dus geen enge dingen. In het ziekenhuis mag het allemaal prima gaan hoor, geen nare verlossingen ofzo, gewoon ff stevig aan het werk.
Gupsie : hahaha dat hoop ik stiekem ook, en dan wil ik hier wel lezen hoe eea gegaan is Maar je zal zien dat ze gelijk krijgt
Nou idd, 1ste 5 uur, 2de, 4 uur, 3de 3 uur, 4de 8 uur en deze jongen kwam er pas na 14 helse uren uit, zegt dus helemaal niks hoe haar moeder is bevallen, komt ze anders vanzelf wel achter
Tsja, en dan nog niet helemaal voor haarzelf.. maar hoe weet ze dadelijk hoe ze die kleine nou helemaal moet verzorgen en zo. Zonder extra hulp. Ik was blij dat de kraamhulp mij, en de papa, dat allemaal kon uitleggen en af en toe overnemen. Of weet zij al hoevaak het kind verschoont moet worden, getemperatuurd, hoe je voedingen klaarmaakt, hoe het zit met het naveltje verzorgen, in bad doen etcetera etcetera. Dat ze zichzelf niet zou kunnen verzorgen of het huishouden OK, maar ik hoop dat die kleine wel alles krijgt wat hij nodig heeft.
@maisy allereerst gefeliciteerd met je zoon ! wat een schatje zeg! *zwijmel* (duurt hier nog veelste lang) Maar die vriendin gaat zeker haar neus stoten, ik ga maar uit van het ergste, dat krijg ik meestal ook dus Ik snap ook niet dat iemand geen kraamzorg wil, lijkt me erg leerzaam en ook wel leuk ook iemand die de hele dag met jou, papa en je kindje bezig is, en ook echt de tijd neemt voor ons. Ik hoop voor je vriendin dat het haar straks allemaal goed mag gaan, maar ik ben er bang voor. Hoe dom kunnen sommige mensen wel niet zijn, vraag ik me wel eens af.