Hoi dames, nou heb ik verschillende topics geopend over andere onderwerpen, ik kon de volgende natuurlijk daarbij ztten maar ik wil dat jullie over de volgende mij even uithelpen.. Dus schrijf ik het in een nieuwe topic Na een miskraam is je cyclus natuurlijk anders, bij sommige is het gewoon normaal maar bij mij dus niet.. Ik heb vaker sinds mijn miskraam witte afscheiding samen met lichte krampen gehad waardoor ik dacht dat ik mijn eisprong kreeg maar ik heb geen testen gebruikt dus kan ik nie zeker zijn wanneer het was Maar ik ben nu 8 dagen overtijd en wie weet heb ik mijn eisprong pas later gekregen?! Want dat witte afscheiding als rond ovulatiedagen heb ik na mijn miskraam wel vaker gehad... Ik heb gisterochtend negatief getest dus wie weet is het te vroeg om te testen.. Omdat ik dus een late eisprong heb gehad? Maar goed wat mijn exacte vraag is: Ik heb al sinds 2 dagen het gevoel dat mijn menstruatie op elk moment kan beginnen maar ik heb niks anders dan dunne/witte afscheiding, niet veel maar ik voel gewoon dat nattigheid in mijn ondergoed en ja hoor het is de afscheiding wat al sinds 2/3 dagen begonnen is Hadden jullie dit ook? Werden jullie ongesteld of bleef jullie menstruatie gewoon uit... Wat kan dit gevoel in mijn onderbuikk betekeken? Zal mijn menstruatie gewoon een van deze dagen doorbreken of kan dit een symptoom zijn als mijn eerste echte zwangerschap, had toen precies hetzelfde
Echt meid hoe moeilijk probeer t wat los te laten. Stress kan verl invloed hebben op je cyclus.. Je cyclus is pas 5 weken dat is na een mk normaal. Net als wisselende afscheiding en een vreemd gevoel.. Heb heel vaak t idee gehad van nu wordt ik ongesteld maar werd dit pas na 3 maanden. Heus het komt vanzelf. Pas na een week of 10 kreeg ik hier een afspraak met de gyn voor een extra controle echo. En dan nog kon dit normaal zijn. Werd 2 dagen voor de echo ongesteld.. Je zult moeten afwachten. En iedere dag jezelf gek maken met symptomen etc ga je niet volhouden als t nog eens 5 weken zou duren.. Doe af en toe een zwtest en probeer je gedachten ergens anders op te zetten. Sterkte!
Ja tuurlijk daar ben ik het ook mee eens, dat het verandert na een miskraam.. Daar heb ik het niet over... Ik wil gewoon verschillende antwoorden zien, ben gewoon benieuwd met wie wat meegemaakt heeft en of de symptomen misschien hetzelfde zijn?! Dat stelt je beetje gerust.. De een heeft het wel en de ander niet maar als je positieve reacties krijgt dan doet het je wat😄 En eerlijk gezegd ben ik er dagelijks niet bezig mee hoor, ik doe al mijn huishouden en werk.. Het is gewoon in mijn vrije tijd met jullie👍🏻 Na een miskraam is alles nieuw en hier kan je beter je gedachten kwijt dan met mensen om je heen, daar spreek je geen eens erover meer... Dus ja😄 Waarom niet?!😁 Terug op de topic, ja ik ben 5 weken verder en het kan nog lang duren maar het hoeft toch ook weer niet?! Hehe ik ben zeer positief hoor en hopelijk komt het snel op gang.. Anders een positieve test mag altijd van mij😜
2e en 3e ma duurde de eerste menstruatie 6 weken. Iedereen is anders. Je zult positieve en negatieve verhalen lezen. Ook bij jouw zal dit anders gaan.
Ja dat zei ik al, bij niemand kan het dezelfde zijn hoor, het zijn gewoon dingen die je misschien moed of duidelijkheid geven... Uiteindelijk is het anders bij iedereen. Maar waarvoor is deze forum dan, het is gewoon om even met elkaar gedachtes te delen toch😄
Maar je hebt in al je andere topics toch al heel veel ervaringen gedeeld gekregen?Ik ben het met zonnetje2015 eens...Laat het een beetje los.Misschien duurt het wel een half jaar voor je weer menstrueert,begrijp me goed,dat hoop ik niet voor je,maar dat kan,en is nog steeds normaal na een miskraam.
Is het verbode om topics aan te maken, ik denk het niet maar goed ik denk dat ik hierbij stop met berihten plaatsen of topics openen want blijkbaar krijg je dezelfde antwoorden en ja ik heb genoeg ervaringen al gelezen dus oke genoeg voor nu Ik kom wel terug wanneer ik een posiitieve test of ongesteld ben Trouwens heb nu echt het gevoel dat mijn menstruatie gaat beginnen, heb nu meer buikpijn, maar goed als het weegblijft kan het iets positiefs ook betekenen😁 Als de vorige keer, hopelijk Nou meiden, DOEIII!!👍🏻
Ik bedoelde niet dat je geen topics moet openen.Ik bedoelde dat het een beetje dezelfde meiden gaan zijn die reagerenDus dat je die ervaringen al in je andere topics hebt. En bedoelde dus inderdaad dat je dan dezelfde antwoorden krijgt
Je hebt ook gelijk hoor, daarom wil ik even hierbij stoppen, bedankt voor het zeggen trouwens😄
Jah hopelijk, ik heb nu bij het opstaan duidelijk steken in mijn linker eierstok, niet heftig maar het is er wel.. Hopelijk een symptoom of begin van menstruatiee😄
Nou en daar komt de bloeding!! Fel rode slijm, ik kijk even aan hoe lang het volhoudt en sowieso zal ikna een week testen. Want wie weet kan dit ook een innesteling zijn?! Want ik voelde duidelijk een steek aan mn linker eierstok dus wie weet😄 Nog steeds heb ik een drukkende gevoel in buik Het hangt van de bloeding af natuurlijk of kan ik mij voor de gek houden, want na een miskraam is je menstruatie blijkbaar ook anders, ik zal jullie op de hoogte houden😄
Ik zou niet van een innesteling uitgaan.Ten eerste komt dat maar zeldzaam voor,een innestelingsbloeding,en ten tweede is dat dan oud bruin bloed,en niet rood. Ik denk echt je menstruatie,en die kan inderdaad heel goed anders zijn dan je gewend bent na een miskraam.
Je menstruatie kan ook echt anders verlopen als normaal. Bij mij is de eerste na een mk altijd pijnlijk geweest met heel weinig bloedverlies. En testen zou ik idd niet doen. Een innesteling voel je niet en geeft geen rood bloed. Denk idd dat dit dat je ongie is.
Bij mijn laatste zwangerschap voelde ik een heel duidelijke steek en later wat oud bloed, zes dagen na mijn ei. De innesteling voelen kan blijkbaar wel. ik kan me heel goed voorstellen dat je liever zwanger had geweest dan dat je ongesteld wordt Miss, maar positief gezien heeft je lijf dan wel weer een (begin van een) cyclus opgepakt. Hopelijk komt het voor jullie hierna snel weer goed en mag je binnenkort een mooie positieve test en een plakbaby krijgen.
Ja het is blijkbaar gewoon mijn ongie, nou het is mijn ongie.. Heb wel pijn dit keer, te vergelijken met de pijn wat ik had toen mijn miskraam echt begon.. Herkennen jullie dit?? En bloeding is vrijwel normaal tot nu toe
Ik geef je gelijk, maar heb wel op veel sites gelezen dat een innestelingsbloeding ook rood kan zijn, dus daarom dat ik dat eerst dacht.. Had namelijk roze/rode slijmverlies, zo begon mijn menstruatie..
Inderdaad dit keer is het echt pijnlijk, ik lig niet krom van de pijn maar de pijn is te vergelijken met wat ik rond mijn miskraam had gevoeld... Ik hoop dat het niet erger wordt!! Bloeding is vrij normaal
Hopelijk, bedankt meid😘 Ik voelde ook een steek, maar bij mij was het dus voor de menstruatie
Zooo... Net wakker en naar de wc, ik heb nog nooit een heftige bloeding gehad, maar natuurlijk is het normaal! Ik hoop snel gewoon op normale gang te komen, want het geeft je ook veel zeurende pijn in je buik.. Pfff laat mij denken aan mijn miskraam:/