Na bijna 14 dagen onduidelijkheid en allerlei onderzoeken is vanmiddag door de gyn duidelijkheid gegeven. Er is bij mij toch sprake van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het vruchtje moet toch in een van de eileiders zitten. Morgenochtend wordt ik opgenomen in t ziekenhuis en zullen ze de eileider verwijderen. Uit onderzoek was nl gebleken dat bij een besparende operatie de kans op herhaling en daarmee ook grotere gezondheidsrisico's groter is. Was enorm geschrokken, maar de gyn zei dat je vruchtbaarheid niet halveert ivm soort gedeeltelijke overnemende functie van de andere eileider. Dus ja...wat moet moet, zo kunnen we ook niet door. Ik zie enorm op tegen de operatie, ben echt doodsbang voor naalden, ziekenhuizen etc. maar de duidelijkheid geeft ook rust! Op naar een goed herstel! En dank aan iedereen die de afgelopen dagen met me meeleefde, jullie zijn echt lief voor iemand die je niet kent!
Wat een naar bericht... heel veel sterke met de operatie morgen. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet... dikke knuf
Meid wat erg voor je.. Heel heftig, heel veel sterkte gewenst!! Ik zal aan je denken. Dikke digiknuff!!
Oh meid wat erg!! Wel goed dat je nu duidelijkheid hebt maar toch... het is zo al erg genoeg en dan nog eens een operatie erbij. Heel veel sterkte!
Ohh als ik jouw verhaal lees is gewoon hetzelfde als mijn verhaal... fijn dat er nu duidelijkheid is. En jaa natuurlijk is het enorm spannend zo'n operatie. Vooral dat het ook allemaal zo snel moet gaan. Ik werd dezelfde dag nog geopereerd met dezelfde mededelingen van de arts. Bij mij zagen ze vervolgens ook niets bij de baarmoeder en eileider dus er is niets bij me weggehaald. Na de operatie liep ik 2 dagen daarna weer. Viel me zo ontzettend mee allemaal. De assistenten zijn enorm lief in de operatiekamer... behandelen je als een klein kindje... vond het zelf wel prettig want ik lag daar als een heel bang meisje. En dan opeens wordt je weer wakker en is het voorbij. Ik mocht nog een nacht in het ziekenhuis blijven. Gaat dat bij jouw ook gebeuren? Sterkte en succes morgen! Het is rot... maar idd wat moet dat moet. Je bent een sterke vrouw knuffel
Heel veel sterkte... Ik heb gehoord dat ze om de eileider te sparen soms een soort chemokuurtje kunnen geven, met methotrexaat of zo? Maar dat zal wsch bij je niet kunnen :-/
pffff heftig meis. eindelijk duidelijkheid, maar geen duidelijkheid die je graag wilde horen. ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve dat ik je heeeeeel veel sterkte wens zeker voor morgen maar ook voor de tijd die er na komt met jullie * in jullie hart! Dikke knuf meis.
Dank meiden voor de sterkte wensen en digi knuffels. Tis een enorme rotperiode maar ik hoop zo dat t morgen eindigt. Dat ik na de operatie wakker wordt, dat ze alles kunnen verklaren en dat ik verder kan. Herstellen, op alle gebieden, kost tijd maar morgen wordt hopelijk een afsluiting. Ik laat natuurlijk hier nog weten hoe t is gegaan! Voor iedereen die nog midden in het (verwerkings) proces zit ook heel veel sterkte toegewenst. En voor iedereen die een nieuwe start gemaakt heeft/binnenkort gaat maken: 2014 wordt ons jaar!!!!
ha meiden, na lange ziekenhuisdag gisteravond weer thuisgekomen. Ziekenhuis is me meegevallen, net als bij AzA is men heel erg lief voor je als je aangeeft dat je bang bent. Er is gister een kijkoperatie uitgevoerd waarbij,tot verbazing vd arts,niets in de buik gevonden werd. Eileiders schoon,eierstokken schoon en buikholte schoon. Toen is men maar over gegaan op curretage. Het weefselonderzoen van afgelopen week was dan wel negatief maar ja....t moet toch ergens zitten! eind volgende week moet ik terug voor uitslag van t weefselonderzoek en bloedcontrole. heb gister in het ziekenhuis wel pijn gehad maar die was te doen maar thuis wel enorme krampen gehad en pijnlijke nek en schouder (bijwerking gas van kijkoperatie) dus ben met 2 paracetamol op tijd door m'n man in bed gestopt haha. Nadeel is dat je dan weer heel vroeg wakker bent!! Ach,tijd om jullie ff bij te praten. ben benieuwd hoe t herstel gaat verlopen (m'n duur vloeien) maar hoop dat t beetje vlot gaat. Arts zei dat ik wel goed rustig aan moet doen omdat er natuurlijk gerommeld is in zowel buik als baarmoeder dus ga m'n best doen! liefs humtum