hallo allemaal ik weet niet zo goed waar dit thuis hoort. maar ik ben eigenlijk op zoek naar een ivf dagboek. ik had er 1 gevonden maar helaas word die niet meer verkocht. van Pauline oud heb je heel veel invul boeken zoals je eerste 9 maanden zwangerschap. er is er ook 1 die heet: wel zwanger/niet zwanger. weet iemand misschien of dat het er een beetje op lijkt? ik zou het leuk vinden om zn boek bij te houden. nou schrijf ik wel alles op in een schriftje om het later nog eens terug te kijken.
Ik weet niet welke je had gevonden, maar ik heb 'Mijn fertiliteitsdagboek' gebruikt. Persoonlijk vond ik een boek juist minder prettig uiteindelijk. De opgenomen vragen geven wel een richtlijn, maar soms wilde ik ook dingen opschrijven die dan niet onder een vraag pasten. Ook heeft het boek een vaste opmaak voor 3 behandelingen en ik dacht 2 cryo's per keer. Mijn 1e poging werd afgebroken, dus toen moest ik al verder schrijven bij poging 2. Ik had ook meer cryo's, dus voor mij werkte het niet zo. Dit is trouwens de enige die ik ken, dus verder advies kan ik je niet geven. Succes!
Bedankt voor de tip. dus eigenlijk kan beter zelf een schriftje maken. idd had ik mijn fertiliteits dagboek gevonden. die is niet meer te krijgen.
Ik heb ook 'mijn fertiliteitsdagboek' gebruikt. De opmaak is alleen gericht op ivf/icsi en dat vond ik in eerste instantie niet erg, ik maakte daar gewoon 'OI' van bovenin. Uiteindelijk kon ik hele bladzijden overslaan omdat die alleen maar gingen over puncties enzo. Tja, die heb je natuurlijk alleen bij ivf/icsi. Een eventuele volgende keer neem ik gewoon een mooi notitieschrift denk ik.
Dat dagboek is er nog wel hoor. Ik heb hem ook, opzich vind ik hem wel fijn maat soms mis ik ruimte. Ik heb er nog een schrift naast waar ik daadwerkelijk alles in opschrijf. Gewoon een hardcover boek van de action en dan daarboven met tabbladen heb ik onderzoeken icsi 1 icsi 2.1 2.2 bla bla geplakt.daar heb ik alles opgeschreven. Dus wrl dubbel.
Ik had die van pauline oud maar deze is niet gericht op behandelingen je hebt wel veel schrijf ruimte. Je kan er altijd in een winkel eens in bladeren om te kijken of het wat is en bij je past. Ik heb hem toen gebruikt bij de iui. En bij ivf/icsi gewoon in word alles bijgehouden en uitgeprint en dat gaat in een mapje in een doosje met nog wat spulletjes
leuk om te lezen dat ik niet de enigste ben de het fijn vind om het bij te houden. bedankt dat jullie je iedeeen met mij wilden delen. ik denk dat ik maar verder ga in mn notitieboek