Idee voor afscheid werk

Discussie in 'De lounge' gestart door bloem24, 3 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Ik heb bijna 10 jaar op een notariskantoor gewerkt en nu ga ik stoppen met werken om fulltime voor me zoontje te zorgen. Nou is volgende week woensdag me laatste dag en nou wil ik eigelijk iets doen/maken/kopen. In ieder geval komt er taart, maar heeft iemand nog een leuk idee?? We zijn een klein kantoor met 6 mensen en dus eigenlijk net even iets meer dan collega's we hebben veel vreugde en verdriet op kantoor wat we hebben gedeeld. Alle ideeën zijn welkom.

2. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    :(Niemand

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    is er een foto met jullie allemaal, waar jullei bijv een leuke herinnering aan gehad hebben? mss bijv dat laten drukken op een koffiemok, voor op kantoor...

4. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    ik weet niet hoeveel budget ze hebben vrijgemaakt of hoeveel je zelf wilt uitgeven maar ergens uitgebreid lunchen of dineren en daarna nog ergens een drankje doen is toch wel gezellig.

5. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ik heb een keer mijn collega's een goede fles wijn gegeven met daaraan vast een kaartje. In het kaartje heb ik voor iedere collega een persoonlijke boodschap geschreven, wat ze voor me betekend hebben en wat ik ze toewenste in de toekomst. Viel erg in de smaak!

6. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Dit! En kun je met van alles doen! Heb ook aan mijn vrouwelijke collega's wel eens een douchegel van rituals gegeven, ook met persoonlijk kaartje erbij.

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Aju paraplu ! Ik vertrek!Een klein parapluutje kopen voor je collega's. Vind je dit te prijzig zou je ook een papieren parapluutje kunnen kopen ( weet je wel die soms in ijsjes staan?) en dan in een cakeje , taartje, ijstaart of wat dan ook steken...

8. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Die van beschuitje vindt ik erg leuk!

Je kan ook een goeie grap uithalen dan kunnen ze je voorlopig niet vergeten :)

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik had bij action potjes gehaald met zaadjes van vergeet me nietjes die je kan zaaien, zo'n setje.
    Heel leuk en ze zijn nog "met je bezig".

Kreeg na een tijdje al een fotootje met de kiempjes, superleuk!

10. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    #10 Pipo1973, 4 jul 2012
    Laatst bewerkt: 4 jul 2012
    Ik had geluksbuideltjes gegeven, zit o.a. een klein boedhatje in en nog wat andere voorwerpen die voor geluk staan. Voor ieder een kaartje met een persoonlijke boodschap er aan gedaan.
    Bv. hier:

http://www.ladicha.nl/newage/shop/dicha-geluksbuideltje-p-42.htm

Ik had ze met organza zakjes, zullen vast ook nog wel ergens te bestellen zijn.

11. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    #11 bloem24, 6 jul 2012
    Laatst bewerkt: 6 jul 2012
    Bedankt voor jullie reacties. Ik vind iets met een persoonlijk kaartje eraan heel leuk, maar ik vind het moeilijk iets persoonlijks te schrijven, dus zar eigelijk te denken aan een soort algemeen briefje zoiets als: bedankt voor alle jaren en dat ik daar met veel plezier heb gewerkt enzo. Ik vond de douchegel wel leuk (wijn word er niet door sommige collega's gedronken) heeftniemand nog een ander idee voor de douchegel?

Deel Deze Pagina