Vriendin 'toestemming' vragen voor Daten Broertje?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ise Bo, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

ik snap op zich wel dat ze er moeite mee heeft omdat het natuurlijk ook mis kan gaan, en waar staat zij dan in het hele verhaal. En wat zij delen als vriendinnen, kan dat in dit geval ook nog als ze een relatie met haar broertje heeft. Ik zeg niet dat ze toestemming moet vragen, maar ik kan wel een paar dingen bedenken waarom ik snap dat ze haar twijfels heeft.

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

#22 Popkoorn, 13 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2010
    ik zelf ben verliefd geworden op de beste vriend van mijn broer,

er zit 8 jaar leeftijdsverschil tussen.... en broer dacht al wel aan mij te zien dat ik zijn vriend leuk vond ;)

hij is gaan polsen bij die vriend en zei alleen maar : ach leuk meisje ;) want hij wist dat mijn broer vind : niemand komt aan mijn zusje ;)

maar toch zijn we gevallen als een blok voor elkaar, hebben hem niet om toestemming gevraagd, en toen we een relatie kregen zag hij het al aankomen, hij vond het fijn... vooral voor mij, omdat hij wist dat ik nu een echt goeie jongen had, die me de grond voor de voeten kust om het maar zo te zeggen

ondertussen 4,5 jaar samen, 4 jaar samen wonen 2,5 jaar getrouwd en 2 kindjes ;)

het enige is nu.... dat de beste vrienden niet alles meer tegen elkaar zeggen.. gewoon omdat ik zijn zusje ben wil broer natuurlijk niet alles meer weten,(omdat het dan voornamelijk over zijn zusje gaat ;))
    en andersom net zo, dat hij niet wil dat ik dingen van hem weet verteld hij mijn man ook niet alles meer.

maar ze zijn nog wel echt hele goede vrienden.

3. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

8 okt 2010
    885
    0
    0
    *
    Bedankt allemaal voor jullie reacties! Twijfels kunnen altijd worden besproken, maar ik begrijp van die zus niet dat ze gelijk zo fel reageert en nu haar smsje ook afsloot met teksten als: ''Ik stel niks meer voor''. Het voelt een beetje erg overdreven, zoals ik het allemaal zie ...

Nogmaals bedankt, want mijn vriendin hier allemaal mee gaat doen is aan haar, maar ben blij met al jullie reacties!

4. levy

levy Lid

29 jan 2010
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 jaar verkering gehad met de broer van mn beste vriendin.. Zij vond het helemaal geweldig. Toen het uit ging was ik wel bang dat onze vriendschap er onder zal lijden...maar dat wuifde ze gelijk weg... en nu 7 jaar later... nog altijd beste vriendinnen met der!

En ik heb iets met vrienden van... Ben nu getrouwd met de beste vriend van mn broer. Hij en mn broer kennen elkaar vanaf dat ze 10 zijn en ben dus met hem op gegroeid...6 jaar geleden werd hij gek op mij maar heeft eerst met mijn broer gepraat voordat hij stappen ondernam.. Mijn broer vond het helemaal niet erg en nu zijn we getrouwd en hebben we een dochter!
    En die 2... die zijn nog altijd beste vriendjes...zien elkaar niet echt als zwagers...

Deel Deze Pagina