Overigens vind ik niet dat zij opeens in dat huis zou moeten blijven maar vind wel dat hij moet helpen zijn kind een goed onderdak te verschaffen.
Ik vind dat echt te makkelijk sorry hoor. Oke het ging niet lekker tussen hun, dus hij had misschien wat beter op moeten letten. Maar dan nog vind ik het zó vreselijk vals en vies van vrouwen als ze expres de pil niet slikken o.i.d om zwanger te raken en zo een man aan zich te binden of te manipuleren of wat dan ook. Nee sorry, dat vind ik echt laag bij de grond. En dan moet de vrouw altijd maar zielig gevonden worden etc...
Ja dat lezen we nu van ts zo, heeft die meid toegegeven dat het expres was? Vraag ik me altijd af. En als ik hier zou vertellen dat het al nooit goed ging tussen mij en mn vriend en hij altijd zei gesterriliseerd te zijn en opeens toch ongewenst zwanger bleek zou iedereen me hier ook uitmaken voor domme doos.
Als hij echt geen kinderen wilde dan had HIJ echt zelf zo verstandig moeten zijn om zijn maatregelen te nemen. En zij is niet zielig het KIND wat er nu tussen zit in zielig. Het kind is er nu een maal dan moet je het beste er van maken. Vrouwen kunnen idd dit doen en dat is ook walgelijk maar als man heb je net zo goed de verantwoordelijkheid,, Als hij echt niet wild wilden en er zeker van wilde zijn had hij zijn zaadleiders maar moeten laten afbinden. Nooit een vrouw op haar blauwe bruine groene grijze ogen geloven.!!
We lezen idd maar 1 kant van het verhaal, dus daar baseer ik mijn mening op. Ik vind het gewoon makkelijk om te zeggen 'hij moet zn zaadleiders maar afbinden'...
TS ik vind dat ze het lekker zelf uit moeten zoeken. Qua leeftijd zijn ze klaarblijkelijk volwassen (of ze geestelijk volwassen zijn, kan ik niet over oordelen). Ik ga niet mee in de discussie over wie hier verantwoordelijk voor is, want in mijn ogen zijn ze dat wel degelijk BEIDEN. Wat ik uit jouw verhaal kan concluderen, denken ze alleen maar aan hun zelf. Terwijl hun prioriteit toch echt bij hun kindje moet liggen. Ze moeten doen wat het beste voor hun kindje is!
Natuurlijk horen jullie maar één kant van het verhaal, maar om nou gelijk je zaadleiders door te knippen als je geen kinderen wilt? Hij heeft altijd en nu nog een zwak voor haar, maar met beide valt niet samen te leven. Hij wilt wel gewoon voor zijn kind zorgen en bezoekrecht hebben, maar hij kan met zijn loon ook niet een heel huishouden runnen. En zij kan als moeder zijnde wel toeslagen of bijstand aanvragen.
Nu snap ik iets niet: Hij kan geen heel huishouden runnen, maar hij woonde er toch al alleen? dus heeft hij toch een huishouden gerund? En wat heeft dat dan met háár te maken? Als zij bij haar ouders woont dat ze dan toeslagen/bijstand ontvangt? Het klinkt voor mij nu net alsof ze vanwege de financiën "uit elkaar" gaan, maar in de tussentijd zij hem dankzij toeslagen etc kan bijspringen financiëel....
niet heel lullig bedoelt maar ook papa kan ook gewoon toeslagen aanvragen als zijn kindje bij hem blijft wonen dat is geen recht van alleen moeders hoor, feit is dat mama geen poot heeft om op te staan, ze staat er niet ingeschreven, het is zijn woning dus zij zal weg moeten, dus oplossing even terug naar mama dus, kleine blijft zolang bij papa maak er een mooie bezoekregeling van mama gaat op zoek naar een woning en werk/uitkering
kijk you get the big picture Waar beide vechten, hebben er beide schuld. Het is alleen verdomd lastig dat het kind er de dupe van is.
Opzich heeft zij geen recht op het huis omdat ze daar überhaupt niet ingeschreven staat, zelf zou ik nooit iemand met een kind op straat durven zetten als degene nergens heen kan maar uit jou verhaal begrijp ik dat ze (tijdelijk )bij haar ouders kan wonen. Verder vind ik het super sneu voor het kindje maar een kind wat leeft in de ruzies van zijn /haar ouders is ook sneu.
ik bedoel te zeggen, hij kon zelf nog maar rond komen en kan niet voor 2 personen meer gaan betalen. Maar het is niet het financiële gedeelte waar ze alleen maar ruzie over maken.
Ik ben ook van mening dat zei iets anders moet zoeken, vanuit t huis waar ze nu wonen of vanuit haar ouders huis. Wat wil ik wel nog zeggen, dat je vriend moet opletten st hij zijn kind erkent en gezamelijk gezag aanvraagt, dit omdat het al die tijd al niet boterde en zei t vast moet leuk vind dat ze uit zijn huis moet, je weet nooit hoe ze t dalijk wil gaan spelen En nu is hij er toch naar toe gegroeid (naar t kindje) dus kan me voorstellen dat hij er dan ook graag voor wilt zorgen, als hij t kindje niet erkent en geen gezamelijk gezag heeft kan moeder nog wel eens moeilijk gaan doen..
Ja natuurlijk moet hij voor zijn kind betalen en dat doet hij met alle liefde. Maar als je ziet wat die vriendin aan kosten maakt. Zij zit hele dagen in het huis, verwarming op standje Sahara elke dag minimaal een uur onder de warme douche, kijk dit zijn dan hele dure eneco kosten. En dat zijn kosten die hij niet kan bolwerken met zijn salaris. Vandaar dat hij er ook fel op tegen was dat er een kind zou komen.