Tja weet je.. ondanks al die irritaties was ze wel goed genoeg om het bed mee te delen. Hij zal vast ook niet de heiligste geweest zijn. Sneu voor het kindje maar zou het ze lekker laten uitzoeken. Daar blijven wonen kan ze toch niet.
o dat beweer ik ook niet, hij heeft al heel vaak op het punt gestaan om er een punt achter te breien, maar waarschijnlijk vond hij alleen ook maar alleen. Ze zijn beide schuldig aan hun relatie die kapot is gelopen. Alleen was ik benieuwd naar ervaringen.
Daarom lekker laten uitzoeken die twee. Ze zal zo vast wel haar kwaliteiten hebben gehad toen hij haar in huis haalde. Ze zal hem echt niet het mes op de keel hebben gezet. En om dan nu al haar slechte eigenschappen te benoemen, als vrijbrief om haar het huis uit te schoppen...vind ik een beetje min. Hoe je het ook wend of keert; zij is nu de moeder van hun kind, en als je als vader en vent een beetje ballen in je broek hebt, zorg je dat zij en het kind fatsoenlijk onderdak hebben. Daarom; niet mee bemoeien en geen olie op het vuur gooien.
Wanneer je seks hebt neem je dan niet de verandwoordelijkheid dat daar kinderen van kunnen komen of je het nou veilig doet of niet? Hoe is die discussie anders dan bij tieners dan bij volwassenen. Als die man in kwestie geen kinderen wilde of dan al helemaal niet met zijn huidige vriendin waar hij nu toch een kind mee heeft dan had hij geen seks met haar moeten hebben en het daarvoor al uit moeten maken. Nu kan de situatie niet meer terug gedraaid worden en zal hij gewoon verandwoordelijkheid moeten nemen en misschien ook wel zijn ballen bij me kaar moeten rapen. Of ze nu samen verder gaan of niet. En als zei niet wil vertrekken en hij echt niet meer verder met haar wil dan verhuisd hij toch lekker zelf, geef haar een eind datum waarop ze moet vertrekken en afspraken maken voor omregeling voor hun kind. Desnoods via een mediator/advocaat. En uh, was het niet illegaal om ergens te wonen zonder ingeschreven te staan.. Iets met fraude enzo?