hoi dames ik heb een jogging van Vila die ik echt heel leuk vind, ik draag hem vaak want hij zit echt perfect ! nu ja ik draag hem vaak in mijn vrije tijd nu is het best een leuke jogging die ook wel onder noemer 'werkkledij' kan vallen, afhankelijk van wat ik erbij aantrek ik heb leuke blazers voor er bovenop alleen twijfel ik een beetje over welke schoenen ik hieronder kan aandoen ... sneakers lijken mij nogal te sportief namelijk en dan is het misschien niet meer een outfit om op het werk aan te doen VILA broek / joggingbroek Camdon in grijs iemand leuke ideetjes? thanks !
Leuke broek maar persoonlijk zou ik hem niet naar mijn werk dragen. Vind ze met sneakers ook het leukst eigenlijk.. Maar als jij vind dat het "kan" op jou werkplek moet je het gewoon lekker dragen hoor !
sneakers...maar absoluut niet naar je werk. Vind er niks sjieks aan. Lekker comfy, en ook zeker niet lelijk. Maar wel gewoon voor je thuis, visite, boodschappen whatever activiteiten. Maar niet op het werk. En sorry...een joggingbroek met pumps?? neh. Gelukkig hebben we allemaal andere smaak qua kleding.
Leuke broek En ik vind het prima kunnen naar het werk. Met een pump erg leuk Ik ga ook eens kijken voor mezelf
Dit. Een joggingbroek is nooit sjiek. Die draag je in je vrijetijd of je moet in een sportschool (of speeltuin) werken ofzo.
Kan best naar het werk.. vind het netjes hoor.. het is geen joggingsbroek, misschien dat het zo heet maar dit is een sjieke vorm van.. en geschikt voor werk zeker als je zwanger bent
Hier ben ik het ook mee eens. Nu ligt het er ook aan wat voor werk je doet denk ik, bij een zakelijke baan zou ik het nooit aan trekken maar bij een supermarktbaantje zal niemand er naar kijken. Ook kan het nog wel in een sportzaak denk ik.
Ligt wel heel erg aan je werk denk ik. Bij mij op kantoor zou ik het nooit dragen. Maar ik heb bijbaantjes gehad als student waarbij ik moest poetsen en een tijd in de fabriek stond en dAar droeg ik heel vaak joggingsbroeken. Heeerijk Mis het soms wel op kantoor hoor altijd die strakke spijkerbroeken
Ja niet elke baan heeft hele strenge regels ( bank o.a. ) Als je op kantoor werkt waar veder geen klanten komen kun je gewoon nette kleding dragen...en daar vind ik dit zeker onder vallen. In elk geval mooier dan een spijkerbroek
Nou... Mijn man werkt op een kantoor waar geen klanten komen en zijn vrouwelijke collega's dragen dit toch echt niet hoor. En dan heb ik het niet eens over een bank of notariskantoor. Met een mooie jeans vind ik dan weer niks mis. Maar mooie joggingbroeken bestaan miz niet, ze zijn functioneel, that's it.
Tja kwestie van smaak dan. Ik vind een broek zwart met joggingstof echt wel mooier dan een jeans. Niks mis met een jeans en kan wat mij betreft ook maar ik vind een zwarte broek altijd netter staan ( welke stof dan ook) Heeft misschien ook wel te maken met buiten de box denken.
Wow! Ik vind m wel heel leuk!! Hoe valt ie? Ik wil m ook graag maar ik zot normaal tussen de m en l in. M vaak net iets te strak..L vaak net weer te groot. Ik vind het wel kunnen trouwens met blouse en pumps! Leuk!
Leuke broek! En kan prima naar je werk toe. Je werkt toch in een sportschool? Nee? Oh, dan zou ik de broek niet naar je werk aan trekken. Bijzondere is tegenwoordig dat een hele hoop mensen sportkleren dragen en nooit sporten. Hmm, niet mijn stijl. Behalve nu thuis op de bank nu ik zwanger ben