Bij mij op toeslagen staat dat kgb en huurtoeslag al uitbetaald is. Maar Zorgtoeslag staat nog niks bij voor deze maand. Meerdere mensen daar last van.
Dit vind ik wel een beetje een lastige..... Totaal niet van toepassing dat hier te vermelden en ook niet de bedoeling van toeslagen toch?
Nouja, of je nou het geld van de zorgtoeslag overmaakt, of dat krampachtig vasthoudt voor de zorgverzekering zelf en het geld wat je overmaakt uit je eigen portemonnee komt, komt op hetzelfde neer toch? Hier nog niet binnen helaas.
Nee hoor dat heb je niet verkeerd. Zo is het in Nederland nu eenmaal geregeld. Mijn mening is alleen dat wanneer je het zo weg kan schrijven je het eigenlijk niet nodig hebt. Elke maand wordt er wel een topic geopend over toeslagen, meestal door mensen die echt om het geld zitten te springen omdat het geld op is. Ik vind het dan een beetje ongepast om dan even tussen haakjes te zetten dat je het meteen naar de spaarrekening van je kindje gaat overschrijven. Dat is geen antwoord op de gestelde vraag en naar mijn idee gewoon ongepast.
Hier ben ik het mee eens! wij hebben geen recht op toeslagen enz dus weet er niet veel vanaf maar las dit toevallig.
Hier ook nog niet binnen,staat op toeslagen wel als uitbetaald. Ze hebben me ook gelijk 20 ingekort op de huurtoeslag:x Straks maar achteraan bellen wat de reden is.