Sterkte met je zoontje TO! Ik snap de reacties niet zo goed van degenen die meteen gillen dat ze de vriendschap moet verbreken en zelfs een contactverbod opperen. Hoe zien jullie je vriendschappen dan, hoeveel waarde hebben je vrienden/vriendinnen voor je als je ze bij het eerste probleem (en ok, niet een klein misverstandje maar wel iets belangrijks) meteen uit je leven knikkert? Mijn vrienden zijn ZO belangrijk voor mij, ik zou er alles aan doen om het probleem op een volwassen manier op te lossen (praten) en haar te helpen mocht ze dat nodig hebben.
Ik hoop dat het goed gaat met je kleine mannetje?! En hoe is het bezoek met de desbetreffende vriendin verlopen?
Nee nog niet! We zijn helaas nog steeds in het ziekenhuis Hoop zo dat we morgen weer weg mogen. Ze is afgelopen week wel langs geweest en dat ging eigenlijk vrij normaal, ze wilde hem natuurlijk wel even knuffelen enzo Maar ben er nog niet aan toe gekomen om echt een gesprek erover te voeren
Jeetje wat vervelend dat je zoontje nog steeds in het ziekenhuis ligt Hopelijk knapt hij snel op en mag je hem weer mee naar huis nemen. Fijn dat je vriendin '' normaal '' deed, ik zou je eerst volledig focussen op je zoontje en dan over gaan tot een gesprek. Aan haar '' normale '' reactie te zien zal ze dat overbezorgde dus niet zomaar doen, ik denk dat ze zich er niet van bewust is en het alleen maar uit liefde doet. Maar goed, dat moet het gesprek uitwijzen Voor nu heel veel beterschap met je zoontje.
Vrijdag mochten we naar huis maar maandag werd hij weer opgenomen en is er een sonde geplaatst We zijn nu vanmiddag thuis met de sonde die zal hij voorlopig wel nodig hebben helaas
Wat een ellende joh voor jullie.. arm ventje. Weten ze inmiddels al waarom hij zo slecht groeit of zijn de artsen daar nog niet over uit?