Autoverzekering, vergelijken?

Discussie in 'De lounge' gestart door bunchy, 7 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Dag allen,

Nu kreeg ik bericht van onze huidige verzekering dat je pech-hulp aanvullend dient te verzekeren a 4,95 per maand. Als je auto thuis of onderweg pech hebt en stil staat. Anders moet je de kosten zelf betalen als je op dat moment onna onna inschakelt.
    52,72 betalen we zonder pechhulp nu..
    Helemaal geen zin en puf om me hierin ge gaan verdiepen maar wel zo verstandig denk ik.
    Zit normaliter pechhulp er wel bij in?
    Is het voordelig voor mij om naar een vergelijkingssite te gaan? Zo ja welke? Of gewoon 4,95 bijboeken..We rijden in een BMW touring 3 serie overigens

2. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Kijk even op independer. Is max 5 minuten werk.

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Pechhulp is normaal niet standaard meeverzekerd. Misschien hebben ze dit sinds kort als mogelijkheid en proberen ze op deze nogal dwingende manier je ervan te overtuigen dat je het moet meeverzekeren.

4. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113

Ok, dat is goed om te weten.. Dan laat ik het gewoon bij mijn huidige verzekering.
    Om nou alle voorwaarden door te spitten..:(

5. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Via independer kan je heel snel zien wat de goedkoopste verzekering is.
    Pechhulp is niet standaard bij een autoverzekering. Onna Onna biedt deze wel gratis voor auto's jonger dan 5 jaar en anders moet je indd betalen. Je kan dus denk ik het beste bij independer kijken wat de goedkoopste verzekering is en dan bij routemobiel en anwb kijken wat daar de kosten zijn. Als je tenminste gebruik wilt maken van de pechhulp..

6. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hier ook via independer is echt ideaal 5 minuten werk en als mijn verzekering na een jaar afgelopen is krijgen we automatisch bericht met waar we nu het goedkoopste uit zijn. En als je dan wil overstappen regelen hun alles voor je.

7. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Heb je geen bmw privaleges?

Ik heb dat bij mijn volvo en heb de anwb de deur uit kunnen doen bijvoorbeeld.

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dat is toch logisch? Als je anwb hebt hoef je dat niet te doen natuurlijk want dan bel je hun. Maar als je helemaal geen pechhulp hebt en je belt je verzekering, sja dan noet je betalen... Net als dat je de anwb belt als je geen lid bent...

Pechhulp is altijd apart mee te verzekeren.

9. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Is bij toyota en opel ook inderdaad. Zolang hij bij de dealer in onderhoud id, krijg ik gratis pechhulp.

Deel Deze Pagina