Denk dat ik helaas een miskraam heb :(

Discussie in 'Miskraam' gestart door pink150, 22 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pink150

pink150 Actief lid

21 okt 2008
    203
    0
    0
    Ik heb hier eerder iets gepost, had elke keer een beejte bruine afscheiding,...en vandaag had ik helemaal nergens last van! Dus had een hele gezellige dag, totdat ik net thuis kom en een rode bloederige veeg in mijn inlegkruisje zie,...en dat het er nu nog steeds aanwezig is...OW WAT ZIJN WIJ NU VERDRIETIG ZEG...we hebben er 20 maanden overgedaan, en nu gebeurd dit ons voor de 2e keer,... morgen hebben we om 10 voor half 10 een afspraak bij de gyn. staan ik ga wel vragen om een inwendige echo..ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij, het is ons echt niet gegund...en nu de kerstdagen ook nog ... (ik heb totaal geen buikpijn,maar volgens mij had ik dat bij de vorige mk ook niet)... kan de gyn wel een inwendige echo doen als je vloeit?..
    dankje voor het lezen, een zeer zeer verdrietige pink

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    lieve Pink,

Ik snap je ongerustheid, maar een veeg is wat aders dan echt bloeden, misschien is er een adertje geknapt van binnen, alles is zo supergoed oorbloed en omdat je nog maar 6 weken bent kan het best zijn dat de gyn niets ziet morgen, dus denk niet meteen het ergste!

heel veel sterkte!

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Zolang je niet druppelsgewijs achter elkaar bloed verliesd zou ik de hoop nog niet opgeven.
    Gewoon aan de gyn vertellen wat er gebeurd is en dat je je zorgen maakt.
    Sterkte meid en ik hoop op positief nieuws.

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    laat je het nog even weten?

5. Vera79

Vera79 Actief lid

23 dec 2008
    118
    0
    0
    Je moet er in blijven geloven hoor. Ik ben zelf nu 25 weken zwanger, maar in mijn 6e week heb ik dagen achtereen bruine tot rode afscheiding gehad.

Zolang je niet meer bloed verliest dan bij een flinke menstruatie, hoeft het niets te betekenen. Ik heb toen ook bij 6 weken en 5 dagen al een echo gehad en zag een kloppend hartje.

Succes en laat wat horen!

Groetjes Vera

6. pink150

pink150 Actief lid

21 okt 2008
    203
    0
    0
    Lieve meiden,
    GOED NIEUWS!....vanochtend moesten we al vroeg bij de gyn zijn, dus veel tijd om me eigen weer overstuur te maken had ik niet ;),..eenmaal daar aangekomen en het hele verhaal uitgelegd reageerde de gyn eigenlijk heel kalm,..waarna ze gelijk zei zullen we een echo maken en eerst even kijken,...zo gezegt en gedaan,..en ze kijkt en roept gelijk,.OW MAAR DAT ZIET ER MOOI UIT!...je zag gelijk een "vruchtje"zitten en je kon duidelijk het hartje ZIEN kloppen,..ow mijn god ik kneep de hand van mijn vriend zowat kapot!...dit had ik dus niet meer verwacht!...ook heeft ze het opgemeten en kwam ze om 6w2d, dus ook nog een dagje extra gekregen ;)...nu kunnen we dus echt aan de kerst gaan genieten,..mijn volgende afspraak staat over 2 weken!...dat deed de gyn. omdat ze zag dat ik zo ongerust was, lief he?...echt een schat!
    Nou dames bedankt voor al jullie gerustellende woorden,gister geloofde ik er niet zo in,maar nu ben ik jullie echt dankbaar!
    DIKKE KUS, EN HELE FIJNE KERSTDAGEN ALVAST!

7. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    gefeliciteerd meis, geniet er maar van!

8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    gefeliciteerd!

9. Vera79

Vera79 Actief lid

23 dec 2008
    118
    0
    0
    Zie je nou wel. het kan ook goed gaan.... :D

gefeliciteerd en geniet van de feestdagen!

Groetjes Vera

Deel Deze Pagina