Jeetje wat vreselijk voor je. Gecondoleerd met je vader. Ik snap dat je meer verwacht had van je vriendin. Ik vind het ook maar matig. Jij bent degene in een nare situatie en ik zou ook vinden dat een vriendin er dan meer voor zou moeten doen. Maar ik vind ook dat je haarhet niet per wats app had moeten laten weten. Vakantie of niet. En daarbij: mijn internet op de telefoon zou denk ik uit staan. En niet terugbellen is ook niet netjes. Maar ik snap ook wel dat je niet achter iedereen aan kunt bellen die even op ene onhandig tijdstip heeft gebeld. Ik zou het voor nu eventjes los laten. Richt je even op jezelf en je verdriet. En als dat niet lukt, dan zou ik zeker even met haar om tafel gaan. Sterkte!!!
fijn dat het uit de lucht is. hopelijk kunnen jullie nu verder op een goede vriendschap bouwen. soms is het geen onwil. maar iets wat voor jou vanzelfsprekend is kan voor een ander moeilijk zijn. (btje onkunde)
Denk dat je morgen ook duidelijk naar haar moet aangeven dat je haar nodig hebt, ook nu nog. Ze is ws niet zo gevoelig voor jouw behoeftes als je graag zou willen, maar dat betekend niet dat ze er niet voor je kan zijn hoor. Heel veel succes morgen!
Niet iedereen kan goed reageren op dit soort dingen. Laat het rusten en kom er over een tijdje nog eens op terug. Ik kan best vriendinnen blijven als iemand mij in een bepaalde situatie gewoon niet in staat is om mij te helpen iig.