Hoi Meiden Ik denk dat ik het hier wel even van me af kan schrijven. Een goede vriendin van me en ik hebben alletwee 2 kindjes van dezelfde leeftijd, super leuk. We weten van elkaar dat een derde echt welkom is. Ik heb in april positief getest, wat was ik blij. En mijn vriendin ook, ze zei ik hoop je snel te mogen volgen. Nu heb ik met 10 weken een missed abortion gehad, het vruchtje bleek al weken dood. Ik was er echt stuk van. Nu kreeg ik net een telefoontje van mijn vriendin en ze vertelde me dat ze zwanger was, al 10 weken. Ik ben echt super blij voor haar, begrijp me niet verkeerd, maar krijg nu toch weer dat verdrietje over me heen. Ik vind het zo jammer dat het bij ons is misgegaan. Ik voel dat wij ook weer een keer gezegend zijn met een zwangerschap maar des al niettemin voel ik me nu even "leeg". Groetjes Simone
Hoi Ik kan het me heel goed voorstellen dat je je nu even leeg voelt. Zeker omdat je vriendin nu zo gelukkig is met haar zwangerschap. Maar voor jouw komen er vast ook weer betere tijden...maar leuk is het niet...en je zal jeje er misschien wel altijd aan herinnerd worden als je straks hun kindje ziet! Sterkte...en schrijd maar lekker van je af! Dat helpt!
Héééél herkenbaar! Bij ons in de stad lijkt het een ware trend, en 9 meiden die ik ken zijn zwanger. Een hoop ongepland, een hoop zonder moeite...! Maar toch zijn ze allemaal zo mooi en blij zwanger... Ze kletsen 5 kwartier in een uur, doen babyinkopen enz enz... Ik wil écht blij voor ze zijn, maar voel me wel een beetje 'overgeslagen' als ik hoor hoe makkelijk hun zwanger werden... Zou het bijna gemeen en oneerlijk willen noemen... Maar raap mezelf dan maar weer bij elkaar en denk... Onze tijd komt ook! En Lynn, ook hier op het forum, maakte net een hele mooie opmerking: Het kost gewoon een hoop tijd om het allerknapste, liefste en gezonste kindje te maken
Ik begrijp je gevoel, wij hadden ook net een mk achter de rug toen we op oud en nieuw (wanneer wij het goeie nieuws hadden willen brengen) te horen dat een nicht zwanger was. Even slikken, maar geloof me jullie tijd komt nog wel! Misschien wel eerder dan verwacht
Wel he, vond hem ook erg goed Ik was net in de stad, en kwam een oud klasgenootje tegen.. Je raad het waarschijnlijk al: ZWANGER! En hoe... Zó mooi! En zo blij was ze, ze kregen een meisje en der vriend en zij waren het meteen eens hoe ze ging heten blablabla. Ik heb als een boer met kiespijn staan lachen en de steken jaloezie vlogen door mn lichaam Later dacht ik, Romy doe eens even normaal! Ik ben helemáál niet jaloers aangelegd en nu ben ik opeens op alles en iedereen jaloers Zoals eerder gezegd, onze tijd komt ook, daar geloof ik echt in. Dus Sim80 je bent niet de enige hoor, die gezonde jaloezie voelt!