flink krabben hihi nee dat mag niet! [-X mentholpoeder of talkpeder wil wel is helpen, maar dat is maar even en dan komt de jeuk weer. Vervelend he!
bel anders je VK even, misschien weet zij iets. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik balneum badolie gebruikt, ook op aanraden van mijn VK. Dat werkte ook goed moet ik zeggen.
ik had dat ook het begon met heel erg jeuk bij me buik en daarna kreeg ik ook jeuk bij me armen en benen weet niet of jij daar ook last van heb.. maar als je er echt niet meer tegen kan moet je echt even naar de huisarts gaan ik kwam erachter dat ik een zwangerschapsallergie had.. heb creme gekregen en nu is het weg.. dus je kan het beste even langs de huisarts gaan. veel succes ermee als je verder nog vragen hebt kan je me altijd even een pbtje sturen..
viooltjesthee heeft mij erdoor geholpen had het ook bij Elyesa zo erg dat ik gewoon moest huilen van frustratie. soms nam ik om 3u snachts nog een ijskoud bad en daarna spoot ik me in met reflexspray omdat dat fris was hielp het me een uurtje of 2. verschrikkelijk was het veel strekte ermee..