Walgelijk...

Discussie in 'De lounge' gestart door mnonc, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Wat voor filmpjes er op youtube staan!!!!
    Zag net op facebook een filmpje voorbij komen waar een vrouw haar kind (schat het hooguit 2 a 3 jaar) zwaaaar mishandeld!!!
    Heb erom lopen janken en na een paar seconde afgezet.
    Ik vind echt dat filmpjes gecontroleerd moeten worden VOOR ze op youtube verschijnen!! (En dan vooral mishandeling van kinderen volwassenen en dieren!) Bahbah

2. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    ik ken het filmpje en het is idd walgelijk!!!
    het kind is ong 8 mnd oud en de vrouw zit inmiddels vast voor mishandeling en is de voogdij over dr kind kwijt....gelukkig!!!

3. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    ja, is hier al een keer geplaatst en verwijderd. Verschrikkelijk filmpje...

4. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    owja en tis natuurlijk te walgelijk voor woorden dit soort filmpjes,maar mede dankzij het feit dat dit filmpje op you tube is gezet is de vrouw opgepakt

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Is dat dat filmpje wat ook bij dr Phil is geweest?
    Dat ze hem tabasco ofzo laat drinken omdat hij stout is

6. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Das natuurlijk wel goed!
    Op dit filmpje sloeg de vrouw haar kind met een kussen trapte t weg als t kind naar de toekroop en sloeg en knijpte m!:( wanneer hij kroop sloeg zij m keihard neer!!:( stonden mensen omheen te kijken niemand die ingreep! Geen idee welk land..
    Weet niet of dit dezelfde is als die jullie bedoelen? Zoja, waarom hebben ze het filmpje er dan niet afgehaald:(
    Kan er echt verdrietig om worden

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Wat een achterlijk wijf :x

8. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Pandora: nee, die heb k bij dr. Phil wel gezien dat was ook echt vreselijk!:(

9. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    dat filmpje dat jij bedoeld is wederom uit china net als vele andere zieke filmpjes van de afgelopen tijd

10. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Vaak wordt er op youtube goed gecontroleerd..Je wilt niet weten wat er allemaal op liveleak staat ppfff

11. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    pfff zieke mensen op de wereld....en ik voel me al rot als ik me oudste 2 kids straf geef (naar kamer of iets verbied) of een tikje op zijn/hun billen geef

12. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hebben jullie dat nu ook btw?
    dat als je boos bent geworden...stem verheffen of straf geven...dat je je de rest van de dag gewoon echt kl*te voelt???
    moet wel zeggen dat me oudste begint te puberen en de middelste begint te pre-puberen en dit af en toe behoorlijk frustrerend kan zijn hahaha...jeeeej wat kunnen ze een weerwoord hebben!!

maaarrrrrr....het heeft zeker ook zijn leuke kanten nu ze ouder worden

13. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Mijn dochter s veels te jong om boos op te worden haha. Maar ook als kboos ben op vrienden/familie voel ik me de hele dag k*t

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Nee heb ik niet... Als ik straf geef zal dat nodig zijn. En voel ik me daar niet schuldig over achteraf.

15. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    En begrijp best dat je af en toe zin hebt om je kinderen achter het behang te plakken. Maar slaan?? Nooit! Dat verdient geeneen kind!! Dan koop je maar een boksbal!

16. LittleMonsters

Slaan ben ik ook niet voor hoor:$ dan sla je idd maar tegen muur of boxbal..

Maar kleine zit hier toch wel geregeld op de mat :) daarna knuffelen en kussen we en laten we het probleempje achter ons...

17. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    je hebt slaan en slaan...

je hebt bijv je kindje een tikje (zacht.....ds niet de vingers eraf meppen ofzo) op de vingers of bips en je hebt slaan zoals dat mens uit dat filmpje doet...ja das walgelijk

18. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    MrsNuke: zo zou ik het ook doen! Op de mat/trap en na de straftijd weer knuffelen en gezellig doen!

19. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hihihi zeg wel eens let maar niet op die bult onder me behang hahhahaha.....ook al kruipt het van links naar rechts haha

20. LittleMonsters

Hehehe...

Af en toe hè pfffff moeder zijn is zwaar :)

Deel Deze Pagina