Vriendin zoent met ander meisje..

Discussie in 'De lounge' gestart door Fruitmoes, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat dacht ik dus ook. Anders zou dat 'het mannenvlees is zwak' ook gelden als excuus, bij elke vreemdgaan-actie, en dan kan iedereen het met iedereen doen omdat het altijd iemand anders z'n schuld was ;)
    Aan de andere kant kan ik het ook wel weer begrijpen, als mijn vriend vreemd zou gaan zou ik ook gráág geloven dat het háár schuld was en háár af willen maken ;)
    Dat is natuurlijk niet realistisch, maar je gevoel zegt dat wel tegen je.

Anyway, ik zou ook kappen met die 'vriendschap'. Als zij er geen problemen mee heeft om zoiets over jou te zeggen, wat zegt ze dan nog meer over je?

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Wel duidelijk nu dat het niet echt een vriendin is. Zou nooit mijn vriendin de schuld geven van iets wat ik zelf gedaan heb. En zeker niet tegen mijn man liegen!

Als ik jou was zou ik het laten gaan. Ze is je vriendschap niet waard meid.

3. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

Wat raar dat haar vriend nou soort van boos is op jou en jou vriendin verbiedt om met jou omtegaan..

Toen jy aan je vriendin vroeg of haar vriend dat wel oke vondt gaf zij toch als antwoord dat hij het best vond en dat hij nogwel had gezegt van ja doe dat maar...??:(

Achjaa ik zou het zo bekijken
    1. waarschijnlijk heeft ze gelogen tegen jou over dat het mocht ...
    2. een echte vriendin laat je niet zitten om haar vriendje.(waartegen ze ook nog gelogen heeft)

Deel Deze Pagina