Ben wel benieuwd of ik als enige dat dus niet doe. ik vind het doodeng, want de kans dat je valt is nogal aanwezig... Ik snap wel dat het soms moet, maar hier rijden de bussen nog gewoon, dus als het niet te belopen was, zou ik de bus nemen of desnoods de auto. Ik zou het zo erg vinden als ik zou vallen en mijn kindje zou daardoor iets oplopen... Maar goed, ik zie hier nog aardig wat moeders met kleine kindjes voorop de fiets! (en dan niet met een helm op)
Ik hoef t niet, maar zou t voor geen goud doen! Het is met de auto soms al glibberen en glijden...net wat je zegt, als je valt zeg...en de automobilisten hebben nu ook niet 100% controle over hun auto. Als er bijv iemand voor mij met de fiets zou vallen, kan ik wel gelijk op de rem trappen, maar dat ding glijd gewoon door! Moet je toch niet aan denken, nee ik vind dat ook niet echt verantwoord. Ook al snap ik wel dat je t toch doet als je geen andere keus hebt
Nee hoor, mij niet gezien, ik ga ook niet lopen, wij blijven lekker binnen vandaag. Mama-en-dochter-hang-dag
Ik ga wel op de fiets met dochter maar sommige stukken stap ik netjes af. Trouwens, goeie tip van dat helmpje, ik ga er van de week meteen 1 kopen! Stom zeg dat ik daar niet eerder aan gedacht heb en niet alleen met dat gladde weer maar sowieso is het met een helmpje op beter/veiliger.
Nee ik durf het ook niet hoor! Zou me het me niet vergeven als ik zou vallen met de kleine voorop. Ik vind me sowieso op de fiets met de kleine al zo kwetsbaar, iedereen krijgt voorrang voor mij, laat staan hoe het is met de sneeuw. Hier ligt er ook echt heel veel sneeuw, was net met de auto naar het CB met de kleine, maar de fietspaden zijn dus niet geschoven, de fietsers die fietsen, fietsen op de rijbaan. Gelukkig beschik ik over een auto als het nodig is.
Ik durf nu niet te fietsen. ik moet straks echt naar de apotheek, dat is 5 minuten lopen. Nu twijfel ik heel erg; of met de kinderwagen door de sneeuw ploegen, of met de draagzak er naartoe? Ben zo bang dat ik dan val, maar met de wagen ging gisteren al heel erg zwaar, en nu zal het niet veel beter zijn. Is er al iemand met wagen en al buiten geweest?
Hier is het gewoon niet eens mogelijk om te fietsen, de wegen zijn hier gewoon niet schoon (op onze tuintafel, die we vanaf dat het begon te sneeuwen niet hebben schoongemaakt ligt nu 25 cm.... om ff duidelijk te maken hoeveel hier ligt..), auto's hebben grootse moeite om erdoor te komen, dus nee hoor geen gefiets hier... Het lukt alleen al niet, laat staan met kindjes.... vind het sowieso altijd al een gedoe om met 2 kindjes op de fiets te gaan....
op de fiets zou ik niet gaan maar wel met de kinderwagen hoor vinden ze prachtig... vanmiddag lekker even naar de stad...
Echt niet. Ben veel te bang dat ik omval. En met een gewicht voorop/achterop ben je vaak al iets uit balans. Dan ga ik liever met de auto (zoals vanochtend). Desnoods blikschade dan, maar dan is mijn kind nog heel..
ik heb geen auto, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt te gaan fietsen! lekker lopen met de kinderwagen (wel zwaar) of met de slee. draakdoek zou ik ook niet durven je zou maar uitglijden en op je kindje vallen.
Hier is het in ieder geval spekglad, en ik verklaar mensen nu sowieso voor gek dat je uberhaupt op de fiets gaat. Laat staan met kinderen, je zou maar ns vallen Arme jij en arme kids
Ik doe het ook niet, het is hier in de straat en alle kleine straatjes er om heen echt spiegel glad, ik doe momenteel alles met de slee ..
ik doe ook alles met de slee heerlijk! ik ga echt niet fietsen!!! en toevallig de avond voor dat het begon te sneeuwen kreeg ik een lekke band. maar dan nog ik ga echt niet fietsen!!! ik loop gewoon overal heen met de slee
Wij ook niet hoor! Ik heb geen auto meer, dus ik ga óf lopen (met slee, draagdoek of buggy) óf ik bel m'n schoonmoeder (die komt dan met de auto). Ben doodsbang dat ik uitglijd met Milan voorop.