Tjeetje.. dat is schrikken.....!! maarja.. het zal ook wel wennen.... Nu moet ik zeggen dat ik iemand ken, waarbij NA de geboorte nog niet duidelijk was, wat het geslacht was.... (zeldzame afwijking) en DNA onderzoek het uitsluitsel moet geven.... het kan dus nog altijd erger....
haha... gelijk heb je...offtopic...gewoon heel verkeerd getypt.... Word met dt...oh...(doe net alsof mijn neus bloed)... die heb ik idd altijd fout!! weer ontopic dan? viel me gewoon op en het is zooo stom om te lezen...verfen....
zo dat is even een omschakeling..van roze naar blauw bij mijn 20 weken echo zij de verloskundige dat ze het 99,9 procent zeker wist maar het was ook zo duidelijk te zien op de echo dat het een jongetje was. en over het geslacht dat je daar depressief van kan worden snap ik echt niet. mn vriend en ik willen over een paar jaar nog voor een 2e gaan we zijn er ook definitief uit dat er nooit geen 3e komt.. en als het dan weer een jongen zou worden zou wel even een moment hebben dat ik denk jammer dat ik het nooit meemaak om een dochtertje te hebben maar zou wel blij zijn ook al zou het weer een jongetje worden als de baby maar gezond is!
neus bloedT heheheh! @seth: jeetje wat heftig, na de geboorte nog geen duidelijkheid over geslacht. is dat wel goed gekomen?
ja... ze dachten dat de baby schaamlippen had... moeder werd in eerste instantie ook gefeliciteerd met haar dochter.... Ze was blij, want ze hadden al een zoon... Toen ze de baby meenamen voor het eerste onderzoek bleek er tussen schaamlippen nog iets anders te zitten... Na DNA afgenomen, en dagen wachten op de uitslag, bleek het een jongen (nu man) te zijn..... hij heeft dus diverse operaties moeten ondergaan om alles goed te maken....
Tja, ik kan me idd wel voorstellen dat het ff omschakelen is, maar ik zou echt wel blij zijn Ik had nooit verwacht dat ik een meisje zou krijgen en toen de echoscopiste met de 20 weken echo zei dat het een meisje werd was ik echt verbaasd, maar heel blij Maar ik kon het gewoon niet geloven, had ook gelijk 2 weken daarna de pretecho, weer overduidelijk een meisje en met 32 weken nog een echo gehad en ja hoor nog steeds overduidelijk een meisje. Maar geloofde het pas echt toen ze geboren was En had hier wel jurkjes enz gekocht, maar het kamertje heeft alleen wat roze assecoires, dus dat had ik makkelijk aan kunnen passen.
De naam is ook bekend! Gelukkig! Hij heet Noah! Wow, ik ga hem snel bewonderen. Het was als het een meisje was.. Noa.
80% is niet veel vind ik! Jeetje dan staat je wereld op zijn kop! Ik had ook geen meisjesnaam verzonnen hoor, dus als t bij mij een meid was geweest, had ik ook een probleem
Probeer het maar eens in een dag te verzinnen.. ik zou helemaal gek worden. maar toch leuk! Heb al een shirtje gekocht met Noah erop. Echt typisch Joelle. direct shoppen.
Wow! ik zou toch ook wel heel erg schrikken hoor Ten eerste omdat je ervanuit gaat dat ze t tegenwoordig zo goed kunnen zien dat ze zoiets niet over het hoofd kunnen zien! Maar toch zou ik ook meerdere echo's willen waarbij ik gewoon ga vragen wat die persoon denkt! al wordt t door dezelfde gedaan.. meerdere keren bevestiging zou ik ook willen! En 80% en dan maar bij 1 echo t gevraagd/gezien hebben is idd een risico.. en of ik dan een hele roze glitterkamer had gedaan.. vast niet.. Maar ik ben juist weer WEL iemand die helemaal over de top gaat wat geslacht betreft.. ik vind bij een jongetje hoort stoer en vind ik blauw en groen enzo gaaf! maar bij een meid hoort roze, en dat zal dan ook echt wel hier op de kamer te vinden zijn! (ook op de muren ) maar moet je je voorstellen dat t een spoedkeizersnee was geweest.. dan heb je toch als moeder zoiets van "dat kan niet want ik was zwanger van een meisje"... Pfff... nou ik hoop toch echt niet dat mij dit overkomt, want ik begrijp dus heel goed hoe je een depressie kunt krijgen hiervan.
Wij hebben ook maar 1 naam hoor! hihi maar weten wel 100% zeker wat het geslacht van ons kindje is!! Vruchtwaterpunctie!! Maar alleen afgaan op 1 echo en gevoel (voor al dat laatste...) Nah, lijkt me niet verstandig. Gelukkig valt het cadeau nog te ruilen! Mirre
Heel creatief en goed bedacht, de naam van die kleine lieve en nieuwe wereldburger! En ik begrijp je vriendin, jammer dat ze alles roze heeft. Ach, komt wel goed, voordat je het weet is alles aangepast en heeft ze genoeg voor als ze wel een dochter krijgt.. Wij hebben trouwens bij beide kinderen de kamers helemaal in kleur geschilderd en aangekleed. Wel hielden we rekening met het feit dat het ook het ander geslacht kon zijn. Dus bij beide bevallingen vroeg ik meteen: "En, wat is het geworden?" Hier mazzel gehad, want beide keren was het goed gegokt Hoe gaat het trouwens met ze?