mijn vriend en ik willen heelg raag kinderen. nu heb ik bij de drogist zon clearblue ovulatie test gehaald die je de twee vruchtbaarste dagen laat zien. ik heb een cyclus van 28 dagen en ben met testen begonnen op de 11e dag. (zoals aangegeven inbijsluiter). waarom geeft de test bij mij geen lh-piek aan? we willen heel graag kinderen. HELP.
Hoe lang ben je al aan het testen en weet je zeker dat je cyclus 28 dagen is? Mijn cyclus is 27 dagen mijn eitje komt pas op dag 15/16, zou bij jouw dus ook kunnen dat je ei gewoon nog niet is geweest.
ik weet niet hoeveel testen je hebt gehaald, maar doorgaans verbruik je er met een regelmatige cyclus zoals jij hebt (28 dgn) een stuk of 3-4.soms 5. je begint met testen op dag 11, en waarschijnlijk zul je op dag 13 een licht streepje zien die de dag erna waarschijnlijk donkerder is om tot een piek te komen om de 4e dag van gebruik, maar soms ook later. ik heb toevallig afgelopen maand voor het eerst ovu testen gebruikt, en begonnen op dag 10 (maandag, en cyclus is 27 dgn) en op vrijdag had ik de 1e overduidelijk LH piek te pakken, en ook zaterdag nog, en zondag was de streep net zo donker en maandag was ie weer lichter.dus ik heb 3 dgn een positieve test gehad.dus gewoon nog even doortesten meid. succes
mijn cyclus is wel 28 dagen. ik heb een digitale test gehaald waar een smiley in komt als je de lh-piek hebt. maar hij blijft dus bij een leeg rondje. en geeft dus geen smiley aan.
ik heb nu vijf tests gedaan en het blijft bij een leeg rondje. en ik weet toch zeker dat ik op het juiste moment begonnen ben met testen
had je toevallig die ovu testen van romed? ik had 5 stuks van romed, 1jte gebruikt op de zaterdag, de overige 4 op ma tm donderdag, en die van de webwinkel kreeg ik vrijdags binnen, en die van romed waren alle 4 duidelijk negatief nog niet een heel licht streepje niks, en die van de webwinkel was zo overduidelijk positief echt veel donkerder dan de controle streep dat ik gewoon twijfel aan de betrouwbaarheid van die romed testen. test anders nog even door meid, misschien is je ei wel wat later deze maand?
Ik heb ook een cyclus van ongeveer 28 dagen. Mijn eisprong komt soms pas op dag 16 of 17. Als je dan op dag 10 begint, kan het dus zijn dat je nog meer ovutests nodig hebt. Vrees dus niet, koop gewoon een paar nieuwe (die van de webwinkel zijn goed en goedkoop).
koop inderdaad hele goedkope en test 1 maand door. Mijn cyclus is ook 28 en mijn piek was deze maand op dag 9. soms zit ie 2 a3 maanden op dag 17 en dan weer op een veel eerdere dag. terwijl altijd stipt op dag 28 mijn ongi komt.