beetje jammer dat je vriendin je een schuldgevoel aan probeert te praten. Vind ik niet echt leuk van haar. het is toch jouw keus? Ik snap dat ze baalt als jullie niet komen maar veiligheid staat voorop toch?
Och waarschijnlijk hebben er meerdere mensen om verschillende redenen afgebeld en had ze zich heel erg op haar verjaardag verheugd.. En natuurlijk moet jij niet gaan rijden als je niet durft en natuurlijk is haar reactie kinderachtig maar soms is een mens een beetje kinderachtig als hij/zij teleurgesteld is. Gewoon zo snel mogelijk alsnog gaan en iets heel leuks meenemen en taart ofzo en dan haar verjaardag alsnog vieren.
Ik denk ook dat het een reactie is van teleurstelling bij je vriendin. Misschien ben je al de derde die afbelt en dan kan ik me voostellen dat ze zoiets eruitgooit. Je kan het ook zo bekijken: ze had je heel graag op haar verjaardag gehad. Verder begrijp ik jou heel goed hoor, ik heb 2 weken geleden een uitglijder met de auto gemaakt (gelukkig geen ongeluk) en geloof me, dat is zeker niet leuk. Dus volkomen terecht dat je nu niet in de auto stapt, zeker niet met je kindje. Niet schuldig over voelen in ieder geval.