vriendin???

Discussion in 'De lounge' started by noukie89, Aug 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luuus

luuus Niet meer actief

waarom vraag je het niet recht streeks aan haar.. misschien is er wel echt iets aan de hand waardoor dr gedachten ergens anders zitten?

als ik jou was zou ik dr bellen en vragen of er iets is en dat jij het idee heb dat de vriendschap van 1 kant komt enz alleen dan kom je dr echt achter wat er aan de hand is en of het de vriendschap waard is...

2. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik ben er in elk geval echt flauw van

ik vind het geen manier van doen het is elke keer het zelfde liedje ik reageer dr niet op en ik hoor wel of ze me weer krabbelt of sms't en anders maar niet

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    3,133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Dat klinkt alsof je ze je er behoorlijk mee kwetst én dat ze dat vaker doet. In dat geval zou ik er een punt achter zetten, want dat is een vriendschap nooit waard. Het is de bedoeling dat je je beter voelt door een vriendschap, niet dat je je elke keer slechter voelt. Je zou kunnen proberen het een keer eerlijk met haar te bespreken, misschien scheelt dat? Maar anders zou ik er geen moeite meer in steken. Tja, sommige mensen zijn nou eenmaal wat warriger en minder trouw met afspraken (te laat, vergeten, steeds opnieuw plannen), maar als jij daar niet tegen kan moet het ook niet opzoeken, toch?

4. fafje

fafje Niet meer actief

ik ben heel gauw klaar met mensen die afspraken niet na komen...tenminste zonder iets te laten horen...Ben zelf altijd heel stipt...en laat altijd ruim vantevoren weten hoe of wat..
    Kan er heel slecht tegen als mensen dat niet doen...

meestal laat iok dat soort mensen dan niets meer van me horen...en eerst volgende x dat zij weer contact zoeken...laat ik duidelijk weten dat ik pas wat afspreek als zij zich aan de afspraak kunnen houden..

echt irritant heh

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ooit ook zo`n vriendin gehad en ermee gekapt. jammer maar helaas, ik vond haar mijn energie niet waard.

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

en inmiddels al wat gehoord ?

7. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    ik zou het aan haar vragen of niets meer van je laten horen.

maar ik ken dat,het blijft knagen hè!

8. luuus

luuus Niet meer actief

is het een lange vriendschap of was het al een vriendschap van niks?????? misschien zit haar ook iets dwars over jou, wij horen nu maar een kant... maar ik zou toch eerst gaan praten erover terwijl je het zelf ook niet zo belangrijk vind

9. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    ik heb een vriendin die me alleen belt als het slecht gaat in dr relatie.

pleur op ben dr phil niet!
    laat niks meer horen..

10. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

Nov 11, 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Ik heb een poosje terug zoiets gehad van: 'liever geen vrienden of weinig vrienden dan vrienden waarbij het alleen van mijn kant moest komen'. En om eerlijk te zijn ben ik blij dat ik dat gedaan heb.

Heb na dit besluit een poosje gehad dat ik eigenlijk alleen op mn werk met mensen sprak, en niemand van mn oorspronkelijke vriendengroep. Nu langzaam aan heb ik een aantal oude vriendinnen die mij hebben opgezocht, contact met me opnamen. In deze mensen ben ik bereid alle benodigde energie te steken en ze te onderhouden. Ik ben nu niet de enige persoon die hoeft te bellen en te vragen om een date. Dit zijn mensen die ook moeite voor mij doen, en dat is na jaren van andere ervaringen wel eens fijn.

De eerste weken zo 'alleen' waren niet leuk, maar deden me wel beseffen dat geen echte vrienden waren. Met sommige van de 'vrienden' heb ik een gesprekje gehad over het hoe en waarom. Meestal kwam ik al snel tot de conclusie dat het niks meer zou worden. Deze mensen weten dan ook dat ze best eens mogen bellen ofzo, maar dat ze van mij niks meer hoeven te verwachten. Anderen heb ik niet meer gesproken, en eigenlijk vind ik het wel best zo. Zo leeft iedereen zn leven zoals hij of zij t wil.

11. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    je kan het beter zo doen ja..
    voordat ik was getrouwd (nu bijna 3 jaar terug)
    belde iedereen me op en ze wouden komen weekends en zuipen en ouwehoeren enz.
    nu ik een kind heb zie je ze bijna niet meer..
    nou dan niet he..ben liever met me kind bezig dan met zulke actie s:)

12. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

Nov 11, 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Ondanks dat het best pijnlijk was om er dan achter te komen dat je dan geen tot weinig echte vrienden hebt is het wel een eye opener geweest.

De vrienden die ik nu heb zijn oprecht geïnteresseerd in mij en mijn leven. Als ze namelijk zoiets hadden van: 'Ohh, kindjes... wegwezen' dan hadden ze dat zo 1,2,3 kunnen doen, zonder dat het heel erg opgevallen zou zijn. Maar tot nu toe blijven deze mensen terug komen.

Ja, dan maar op deze manier helaas, maar ben zeker blij dat ik het gedaan heb.

13. chantal1984

Aangezien TS er niet meer is ga ik er vanuit dat ze toch gekomen is, hoop dat TS toch nog een leuke avond heeft

14. JoHe

JoHe Niet meer actief

Zo bekend.
    Ik heb dat hier hetzelfde gehad.
    Voor mij hoeft het niet meer.
    Ik ben niet op oproepbasis
    Dan maar geen vriendinnen;)

15. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,100
    3,879
    113
    Ze schreef dat die vriendin het vergeten was en nu te moe was om te komen.

Wat mij betreft zou ik er een punt achter zetten, vooral als ze dit al vaker heeft gedaan. Die is vooral druk met zichzelf, ik vind het ronduit onbeschoft om afspraken steeds te vergeten, kortom, haar tijd is belangrijker dan jouw tijd.

16. chantal1984

Ow sorry overheen gelezen :)

Maar idd erg onbeschoft van haar, kan je zo iemand nog een vriendin noemen ? ik vind van niet ..

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    nou idd! :x

18. noukie89

we zijn al zo 5 a 6 jaar vriendinnen

voordat ik een relatie kreeg was ik bijna elke week wel 1 tot 3 keer in de week
    maar ja toen wilde ik mijn vriend ook goed leren kennen uiteindelijk kwam hij bij mij en mijn moeder in wonen en ja contact was iets minder maar zorgde dat ik altijd 1 x in de 2 weken langs ging
    heb dr weleens gevraagd van of er iets is ofzo of fat ze mn vriend niet mag

maar dat was het ook niet

19. noukie89

kijk vroeger had ik voldoende vriendinnen

maar nu is het minder dat vind ik soms wel kloten niet even gezellig bij iemand op de thee ofzo gewoon thuis zitten en 24 uur met mijn vriend zo ziet me dag er uit vind het niet erg ben elke dag weer blij als ik wakker word en hem zie maar soms heb ik zo iets even naar een vriendin ofzo

ik weet zeker als ik kinderen had dan was ze elke week bij me want ze is helemaal gek op kinderen

20. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Zit even mee te lezen. Ik ken 't zelfde verhaal. Ik ging ook regelmatig met mijn vriendin om. Ondanks dat ik ploegendiensten werkte, ging nog regelmatig met elkaar om. Toen kreeg ik een vaste serieuze relatie en ik gaf m'n vriend iets meer aandacht. En zeker omdat hij ook ver weg woonde, wilde toch in het weekend bij hem zijn. Als hij 't weekend bij mij was, gingen we met z'n allen stappen etc. maar als we elkaar in het weekend zagen, zag ik m'n vriendin ook door de weeks.

Op een gegeven moment zijn we gaan samen wonen in Brabant en ik heb haar wel geteld 3x gezien, terwijl ik vaak bij me ouders was toch even bij haar langs wipte. Maar dat werd ook steeds minder. Heb van haar nog een brief gekregen, dat ze de tijd leuk vond met me, maar dat ik m'n relatie maar moest verbreken met mijn vriend, omdat ze miste.... (nou geen haar op m'n hoofd).

Haar probleem was, ze had me op een voetstuk gezet. Ik was alles voor d'r in haar ogen. maar omdat ik een relatie kreeg (en zij nog steeds vrijgezel is), was ze toch wel jaloers geworden. Spijt heb ik er niet van. Als je een ehcte vriendin bent, dan gun je de ander ook wat. en dat is wat jouw vriendin, TS, ook is. Ze is jaloers op je relatie....

sorry voor het lange verhaal ;)

Share This Page