vriendin???

Discussion in 'De lounge' started by noukie89, Aug 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JoHe

JoHe Niet meer actief

vrienden moeten het leuk vinden om met je om te gaan, en niet met tegenzin.
    Als ze geen zin hebben of maar een half uur blijven of afbellen als ze naar jou zouden komen, terwijl je daar vaak genoeg komt dan is het een vriendschap niet waard.

Zelf heb ik een vriendin gehad waar ik minstens 4 keer per week kwam, misschien wel meer ook.
    Ik ben getrouwd en savonds is mijn man thuis, maar toch ging ik naar haar toe.
    Als ik haar vroeg om naar mij te komen, Ja ok zegt ze maar kan wel maar een uur blijven.
    en na een uur ging ze weer naar huis.
    maar de dag erna belde ze of ik weer naar haar kwam. van 20.00u tot 01.00u ( elke keer)
    Ik moest steeds bellen, als ik haar belde kreeg ik haar niet aan de foon soms en dan kreeg ik een uur later een sms : had je gebeld?
    Dit jaar heeft ze een vriend leren kennen, ze zou me bellen als ze terug zou komen van haar vakantie met carnaval.
    Nou ik kreeg om zaterdag na carnaval een sms: ik ben nu thuis als je koffie wil komen drinken, maar ik moet om 17.00u weer weg ( dat smsje kreeg ik om 14.00u het smiddags.)
    heb er helemaal niet meer op gereageerd.
    Als ze niemand heeft al is het maar voor een paar uur dan word ik gebeld.
    maar als haar vriend daar is of een andere vriendin dan hoor ik niks van haar.
    Tot nu toe heeft ze niets meer laten horen.
    Was vriendinnen met haar al 24 jaar.

2. noukie89

noukie89 Niet meer actief

zo blijkt maar dat het aantal jaren geen bal uitmaakt

3. JoHe

JoHe Niet meer actief

laatst ging ik naar de winkel, en zag ik haar met haar lover daar.
    dus ik zo van Hoi, ze draait zich om kijkt verschrikt en keek meteen weer naar het schap met broodjes.
    Het liefste kroop ze tussen de broodjes in.

we wonen in hetzelfde dorp,dus zal haar wel geregeld zien lopen.

4. noukie89

noukie89 Niet meer actief

dat is geen laf

Share This Page